Gå til innhold

sliter mye med magesmerter når

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mensen , ble verre etter jeg sterliserte meg i 2013, var ikke så vondt før det.

Kan jeg gjøre noe med det eller må jeg bare vente til jeg minster mensen ? regner med det er en god stund til, da jeg bare er 35, min mor mistet det når hun var 48 og min tante var 52, så virker som det er litt opp og ned

Anonymkode: 0e80b...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble myyye bedre fra smertene etter at jeg satte inn hormonspiral. Gikk fra helvete til himmel.

Anonymkode: 7da3d...d15

Skrevet
14 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg ble myyye bedre fra smertene etter at jeg satte inn hormonspiral. Gikk fra helvete til himmel.

Anonymkode: 7da3d...d15

får ikke det så lenge jeg er sterlisert, har spurt legen min om det

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Da ville jeg bedt om henvisning til gynekolog.

Jeg vet om to stykker som er sterilisert men likevel har hormonspiral. Kan være mange grunner til å ha hormonspiral, ikke bare som prevansjon.

Anonymkode: 715cd...131

Skrevet

Be om å få svidd av slimhinnene i livmor, dagkirurgi i narkose. Ikke vondt i etterkant, jeg tok ikke en Paracet en gang. Mange har god effekt av det. Jeg blødde mye mindre etter operasjonen, men blødde fortsatt tre uker i strekk. Fjernet livmoren, deilig å slippe alt av mens.

Anonymkode: c7183...9f5

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor ikke? Jeg ble tilbudt hormonspiral og vurderer det selv om jeg er sterilisert. Nettopp pga menssmerter og PMS ut av en annen verden. 

Anonymkode: 9cf60...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...