Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Jeg har mensen , ble verre etter jeg sterliserte meg i 2013, var ikke så vondt før det. Kan jeg gjøre noe med det eller må jeg bare vente til jeg minster mensen ? regner med det er en god stund til, da jeg bare er 35, min mor mistet det når hun var 48 og min tante var 52, så virker som det er litt opp og ned Anonymkode: 0e80b...bbc
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Jeg ble myyye bedre fra smertene etter at jeg satte inn hormonspiral. Gikk fra helvete til himmel. Anonymkode: 7da3d...d15
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #3 Skrevet 24. januar 2021 14 hours ago, Anonym bruker said: Jeg ble myyye bedre fra smertene etter at jeg satte inn hormonspiral. Gikk fra helvete til himmel. Anonymkode: 7da3d...d15 får ikke det så lenge jeg er sterlisert, har spurt legen min om det Anonymkode: 0e80b...bbc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #4 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): får ikke det så lenge jeg er sterlisert, har spurt legen min om det Anonymkode: 0e80b...bbc Da ville jeg bedt om henvisning til gynekolog. Jeg vet om to stykker som er sterilisert men likevel har hormonspiral. Kan være mange grunner til å ha hormonspiral, ikke bare som prevansjon. Anonymkode: 715cd...131
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #5 Skrevet 24. januar 2021 Be om å få svidd av slimhinnene i livmor, dagkirurgi i narkose. Ikke vondt i etterkant, jeg tok ikke en Paracet en gang. Mange har god effekt av det. Jeg blødde mye mindre etter operasjonen, men blødde fortsatt tre uker i strekk. Fjernet livmoren, deilig å slippe alt av mens. Anonymkode: c7183...9f5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #6 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): får ikke det så lenge jeg er sterlisert, har spurt legen min om det Anonymkode: 0e80b...bbc Hvorfor ikke? Jeg ble tilbudt hormonspiral og vurderer det selv om jeg er sterilisert. Nettopp pga menssmerter og PMS ut av en annen verden. Anonymkode: 9cf60...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå