Gå til innhold

Hva fikk 8åringen din i bursdag?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vanskelig synes jeg.  barnet leker ikke noe særlig med leker ennå ,men fikk både Sykkel og skateboard i fjor som barnet elsker + sparke sykkel, så de 3 har det :)

Barnet er mye ute og sykler eller skater med venner på sommeren,men på høst/vinter er barnet en del inne, her har vi grense på max en time på spilling året rundt eller så blir det for mye, tv har vi ingen grenser på og han er også glad i og spille brettspill :)

Så har dere noen tips?

Anonymkode: 86a9a...36f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår fikk trampoline. Hadde ønsket seg det en evighet, og hadde bursdag midt i første lockdown så var jo trist uten bursdagsfest og generelt venner på besøk. Var gull å kunne ha 20min friminutt under hjemmeskole, mens jeg satt og jobbet, til å hoppe fra seg ute 🙂 Ble mye brukt i sommer. 

Kan jo ikke sette en trampoline ute nå, ser den. Men hva med inne trampoline, nytt akebrett, figurer til bob bane i snøen? En annen ting som er populært her nå er supermario - spillet hvor du bygger Lego figurer og gamer med app etterpå. Da er det både fysisk Lego bygging av bane, og spilling. 

Anonymkode: 649cc...624

Skrevet
6 minutes ago, Anonym bruker said:

Vår fikk trampoline. Hadde ønsket seg det en evighet, og hadde bursdag midt i første lockdown så var jo trist uten bursdagsfest og generelt venner på besøk. Var gull å kunne ha 20min friminutt under hjemmeskole, mens jeg satt og jobbet, til å hoppe fra seg ute 🙂 Ble mye brukt i sommer. 

Kan jo ikke sette en trampoline ute nå, ser den. Men hva med inne trampoline, nytt akebrett, figurer til bob bane i snøen? En annen ting som er populært her nå er supermario - spillet hvor du bygger Lego figurer og gamer med app etterpå. Da er det både fysisk Lego bygging av bane, og spilling. 

Anonymkode: 649cc...624

Takk for tips :) lego bryr han seg ikke om , han har 2 akebrett som funker bra ennå, trampoline liker han kun de som er ute han hadde en liten en inne, ble brukt bare 2 -3 ganger ,men figurer og bob bane ute var ikke dumt :)

Skrevet

Han fikk en motorcrosser.  Det er fordi han kjører dette aktivt på bane og trengte en ny. 

Anonymkode: eb5aa...043

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Han fikk en motorcrosser.  Det er fordi han kjører dette aktivt på bane og trengte en ny. 

Anonymkode: eb5aa...043

Oj, så nyttig! Og for en fin og miljøvennlig hobby!

Anonymkode: 334ee...098

Skrevet

gaming stol hadde ikke vert så dumt, takker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...