Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #1 Skrevet 23. januar 2021 Men hvordan få litt rompemuskler da? Er det mulig? Lei av hengerompe... Anonymkode: b0ae4...0a8
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Nei, altså... Det finnes flere styrkeøvelser som er bra for rumpa. Det er bare å Google så finner du det. MEN; ikke alt er lettvint. Noen ganger må man bare gjøre kjedelige ting for å oppnå noe. Sett på en fet låt og få knebøyene unna! Anonymkode: f2411...c33
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #3 Skrevet 23. januar 2021 Jeg hater også knebøy, men jobber du med den, så blir det elsk/hat. Du kjenner musklene strammer seg opp, selv om det er noe dritt å gjennomføre. Start med lav belastning, fokuser på at du ikke skal tippe frem eller at knærne går inn (hjelper å varme opp med strikk). Hjelper å stå i sokkelesten, sliter du med å gå langt nok bakover, kan du legge to vektskiver som du har hælen din på. Bygg opp med støtteøvelser, ligger mye god info på nettet. Anonymkode: 904eb...4df
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 Elsker knebøy, men med stang og masse vekt! Men markløft, sparke bak i kabelmaskin ( aner ikke hva det heter), hipthrust er også fine øvelser. Lykke til, utrolig gøy med ei rumpe som ikke daler ned, verre med puppene, de kan ikke trenes🤣 Anonymkode: 84632...20c
tante grusom master of law Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Hiptrust er den beste rompeøvelsen. Kjør den og sidelangs gåing (krabbegang) med strikk i pausene. Kjør gående utfall, markløft og spensthopp.
tante grusom master of law Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Og for å legge til, det nytter lite med knebøy hvis du ikke får aktivert setemuskulaturen. Hos mange er setemuskulaturen helt frakoblet. Aktiver den med strikk er mitt beste tips!
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #7 Skrevet 24. januar 2021 tante grusom master of law skrev (13 timer siden): Hiptrust er den beste rompeøvelsen. Kjør den og sidelangs gåing (krabbegang) med strikk i pausene. Kjør gående utfall, markløft og spensthopp. Hvor ofte og lenge anbefaler du å trene for å få litt resultater? Anonymkode: b0ae4...0a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #8 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvor ofte og lenge anbefaler du å trene for å få litt resultater? Anonymkode: b0ae4...0a8 Jeg har ikke mulighet til å dra på treningssenter 😐 hi Anonymkode: b0ae4...0a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #9 Skrevet 24. januar 2021 Utfall med manualer funker her. Er jo litt knebøy da. Du kommer ikke unna. Ellers har jeg tatt opp løpingen, de former og strammer kroppen min også. Anonymkode: e5a7a...bd7
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #10 Skrevet 24. januar 2021 tante grusom master of law skrev (15 timer siden): Og for å legge til, det nytter lite med knebøy hvis du ikke får aktivert setemuskulaturen. Hos mange er setemuskulaturen helt frakoblet. Aktiver den med strikk er mitt beste tips! Hvordan vet man at man får aktiviert setemuskulaturen under øvelsene? Anonymkode: 67794...637
tante grusom master of law Skrevet 24. januar 2021 #11 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvordan vet man at man får aktiviert setemuskulaturen under øvelsene? Anonymkode: 67794...637 Du merker det hvis du feks ikke blir støl i setet, men kun i lårene.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #12 Skrevet 24. januar 2021 tante grusom master of law skrev (Akkurat nå): Du merker det hvis du feks ikke blir støl i setet, men kun i lårene. Aha, takk. Hvordan aktiverer man den da? Hva må man passe på under øvelsene? Anonymkode: 67794...637
tante grusom master of law Skrevet 24. januar 2021 #13 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvor ofte og lenge anbefaler du å trene for å få litt resultater? Anonymkode: b0ae4...0a8 Jeg ville prøvd på to-tre bein/rumpeøkter i uka, hvis du ikke kan dra på senter og løfte skikkelig tungt. Kjøp strikk og stang eller manualer. Tren sånn at du får kjørt tre sett av hver øvelse med nok reps sånn at du kjenner det svi.
tante grusom master of law Skrevet 24. januar 2021 #14 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Aha, takk. Hvordan aktiverer man den da? Hva må man passe på under øvelsene? Anonymkode: 67794...637 Som jeg har skrevet er strikk det mest effektive for å aktivere setet. Krabbegang sidelangs, og hipthrust med strikk. Og så må man fokusere skikkelig.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #15 Skrevet 24. januar 2021 Når du er så hjelpeløs får du ikke større rumpemuskler. Og det er helt greit det også. Vær ærlig med deg selv og andre at du ikke gidder prioritere det Anonymkode: 70663...925
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #16 Skrevet 24. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Når du er så hjelpeløs får du ikke større rumpemuskler. Og det er helt greit det også. Vær ærlig med deg selv og andre at du ikke gidder prioritere det Anonymkode: 70663...925 Nå er det ikke jeg som har spurt alle spmålene her. Hi Anonymkode: b0ae4...0a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #17 Skrevet 24. januar 2021 tante grusom master of law skrev (2 timer siden): Jeg ville prøvd på to-tre bein/rumpeøkter i uka, hvis du ikke kan dra på senter og løfte skikkelig tungt. Kjøp strikk og stang eller manualer. Tren sånn at du får kjørt tre sett av hver øvelse med nok reps sånn at du kjenner det svi. Takk for svar. Jeg setter i gang i morgen 😊 Anonymkode: b0ae4...0a8
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #18 Skrevet 24. januar 2021 Det finnes sikkert over 100 forskjellige rompeøvelser. Trenger ikke knebøy Anonymkode: a496f...e9a
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2021 #19 Skrevet 24. januar 2021 Eg har aldri hatt så fin rumpe som etter fire år med tvillingar, då kjem knebøy med aukande belastning heilt av seg sjølv, no dei er 4 år og du framleis klarar å løfte begge to på ein gong har du iallefall fått aktivert rumpemusklane. No er dei fire år og eg må tenke på korleis eg skal vedlikehalde den. Så mitt beste tips er altså å få tvillingar!! Anonymkode: 97464...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå