Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #2 Skrevet 23. januar 2021 Jeffrey star sin redrum Anonymkode: 9f3cc...18d
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #4 Skrevet 23. januar 2021 For å være ærlig så synes jeg ikke det finnes "pen, rød lebestift". Bruken av det er fullstendig ødelagt av radikalfeminismen. Men det fungerer som feministisk statement og symbol for at "kvinner trenger menn like mye som en fisk trenger sykkel", "female empowerment", "the future is female" osv. Anonymkode: 31ea8...5ae
ostepop123 Skrevet 23. januar 2021 #5 Skrevet 23. januar 2021 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): For å være ærlig så synes jeg ikke det finnes "pen, rød lebestift". Bruken av det er fullstendig ødelagt av radikalfeminismen. Men det fungerer som feministisk statement og symbol for at "kvinner trenger menn like mye som en fisk trenger sykkel", "female empowerment", "the future is female" osv. Anonymkode: 31ea8...5ae Haha. Har du forlest deg på noe du ikke helt forstod? Hi: svaret på spørsmålet ditt er at det beste er å gå på et parfymeri og få hjelp. Rødtoner er ikke lett å matche hud og hår uten å se dem i levende live! Selv bruker jeg Giorgio Armani Lip Magnet 304 Coral.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2021 #6 Skrevet 23. januar 2021 Rødfarger kan være kalde, altså mer blåtoner i eller varme med mer oransje. Det er lurt å finne ut om man har kalde, varme eller nøytrale undertoner for å finne en god match. Finnes drøssevis av info om det på nettet. Anonymkode: fabe1...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå