Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Vi har en vikar på jobb. I nesten hver pause piller han seg i nesa. Jeg mister matlyst. Hva gjør jeg med det? Sier noe til han eller snakker med lederen? Anonymkode: b6088...166
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Det er jo uhygienisk og ekkelt i alle tilfeller, men nå som vi er midt i en pandemi er det helt uholdbart! Hadde bare rett og slett sagt det til han jeg. Ubehagelig, men han er voksen og må tåle det, han kan jo ikke gå rundt og spre virus og bakterier til dere andre. Anonymkode: c09c5...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Altså, hva man gjør privat, er én ting, men å pille seg i nesa offentlig, er bare ekkelt. Har man behov for å plukke noe ut av nesa mens man er på jobb, så går man på toalettet, piller, vasker seg på hendene og går ut igjen. Blærk... Anonymkode: 70220...320
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Helt jævli å sitte å spise sammen hans. Vurderer faktisk å ta pause senere. Men da får jeg ikke sitte med de andre kollegaene mine heller Anonymkode: b6088...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå