Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Hjelp! Jeg skal hente noe i reol 82, men det finnes jo bare reoler opp til 40. Hva skjer? Er det mer av IKEA som jeg ikke vet om? 🙈 Anonymkode: 4d8ec...39c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Rad x reol 82 Anonymkode: d3f16...d49
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Rad x reol 82 Anonymkode: d3f16...d49 Takk for hjelp, men nei. Det står reol 82, plass plass 16. Plukklisten er skrevet ned i stigende rekkefølge. Reol 16 er jeg ferdig med, og reol 82 står sist på lista 🙈 Anonymkode: 4d8ec...39c
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 I Oslo er det flere bygg man kan hente fra, mulig det er det samme på sørlandet? Men hvorfor spør du ikke noen som jobber der?? Anonymkode: f55fb...013
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (23 minutter siden): I Oslo er det flere bygg man kan hente fra, mulig det er det samme på sørlandet? Men hvorfor spør du ikke noen som jobber der?? Anonymkode: f55fb...013 Ikke flere bygg på Ikea Sørlandet........som jeg vet om i hvertfall. Det beste er å spørre om hjelp hi. Anonymkode: 3cd0c...9ce
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 De ulike torgene i retning kassene er merket med reol-nummer. Anonymkode: 0c986...940
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 Kan du ikke spørre de som jobber på plukk-lageret? Anonymkode: fdaf6...397
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #8 Skrevet 22. januar 2021 I Åsane må en avogtil til en avlukket avdeling på lageret. Bare ansatte får komme inn dit. Sikkert noe slikt på Sørlandet og? Spør de ansatte, så hjelper de deg. Anonymkode: 4f13c...933
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #9 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): I Åsane må en avogtil til en avlukket avdeling på lageret. Bare ansatte får komme inn dit. Sikkert noe slikt på Sørlandet og? Spør de ansatte, så hjelper de deg. Anonymkode: 4f13c...933 Spørs om hun går å leter, fire timer etter at hun skrev innlegget... Forøvrig tenker jeg det er litt spesielt å spørre om slik hjelp her inne, istedenfor å spørre de som jobber der. Anonymkode: 28383...1a9
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #10 Skrevet 22. januar 2021 Haha, Hi her. Jeg satt i cafeen og hadde middagspause når jeg skrev her. Tenkte selvfølgelig jeg skulle spør de ansatte når jeg bare kom ned til reolene igjen. Men så ble jeg så opptatt med noen kommoder at jeg glemte å spørre og kjørte hjem uten 🙈. Har noen timer kjørevei, så da blir det til at jeg bestiller på nett. Så mysteriet om reol 82 er høyst uoppklart ennå 😅 Anonymkode: 4d8ec...39c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå