Gå til innhold

IKEA sørlandet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg skal hente noe i reol 82, men det finnes jo bare reoler opp til 40. Hva skjer? Er det mer av IKEA som jeg ikke vet om? 🙈

Anonymkode: 4d8ec...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rad x reol 82

Anonymkode: d3f16...d49

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Rad x reol 82

Anonymkode: d3f16...d49

Takk for hjelp, men nei. Det står reol 82, plass plass 16. Plukklisten er skrevet ned i stigende rekkefølge. Reol 16 er jeg ferdig med, og reol 82 står sist på lista 🙈

Anonymkode: 4d8ec...39c

Skrevet

I Oslo er det flere bygg man kan hente fra, mulig det er det samme på sørlandet? Men hvorfor spør du ikke noen som jobber der??

Anonymkode: f55fb...013

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

I Oslo er det flere bygg man kan hente fra, mulig det er det samme på sørlandet? Men hvorfor spør du ikke noen som jobber der??

Anonymkode: f55fb...013

Ikke flere bygg på Ikea Sørlandet........som jeg vet om i hvertfall. Det beste er å spørre om hjelp hi.

Anonymkode: 3cd0c...9ce

Skrevet

De ulike torgene i retning kassene er merket med reol-nummer. 

Anonymkode: 0c986...940

Skrevet

Kan du ikke spørre de som jobber på plukk-lageret?

Anonymkode: fdaf6...397

Skrevet

I Åsane må en avogtil til en avlukket avdeling på lageret. Bare ansatte får komme inn dit. Sikkert noe slikt på Sørlandet og? 
 

Spør de ansatte, så hjelper de deg. 

Anonymkode: 4f13c...933

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

I Åsane må en avogtil til en avlukket avdeling på lageret. Bare ansatte får komme inn dit. Sikkert noe slikt på Sørlandet og? 
 

Spør de ansatte, så hjelper de deg. 

Anonymkode: 4f13c...933

Spørs om hun går å leter, fire timer etter at hun skrev innlegget... 

Forøvrig tenker jeg det er litt spesielt å spørre om slik hjelp her inne, istedenfor å spørre de som jobber der. 

Anonymkode: 28383...1a9

Skrevet

Haha, Hi her. Jeg satt i cafeen og hadde middagspause når jeg skrev her. Tenkte selvfølgelig jeg skulle spør de ansatte når jeg bare kom ned til reolene igjen. Men så ble jeg så opptatt med noen kommoder at jeg glemte å spørre og kjørte hjem uten 🙈. Har noen timer kjørevei, så da blir det til at jeg bestiller på nett. Så mysteriet om reol 82 er høyst uoppklart ennå 😅

Anonymkode: 4d8ec...39c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...