Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #1 Skrevet 22. januar 2021 Til dere som misforstod det Öde sa mht homofile: Forstår dere NÅ hva mange av oss så iherdig prøvde å forklare dere? Anonymkode: e6067...936
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #2 Skrevet 22. januar 2021 Jeg har hele tiden forstått hva han sier. Jeg er ikke enig med han. Vurderte å delta i den andre tråden men det var ei der som ødela hele tråden med å si at folk ikke FORSTO hva han mente. Sikkert deg siden du skriver det samme. Et tips, la folk få ha sin egen mening. Å si at folk ikke skjønner noe fordi de ikke er enig med deg blir for dumt. Når det er sagt. Öde er en herlig fyr som jeg har veldig sansen for. De som derimot kupper en potensielt spennende diskusjon med å messe og messe det samme om og om igjen burde fratas tilgang på nett. Anonymkode: aacc2...457
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #3 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg har hele tiden forstått hva han sier. Jeg er ikke enig med han. Vurderte å delta i den andre tråden men det var ei der som ødela hele tråden med å si at folk ikke FORSTO hva han mente. Sikkert deg siden du skriver det samme. Et tips, la folk få ha sin egen mening. Å si at folk ikke skjønner noe fordi de ikke er enig med deg blir for dumt. Når det er sagt. Öde er en herlig fyr som jeg har veldig sansen for. De som derimot kupper en potensielt spennende diskusjon med å messe og messe det samme om og om igjen burde fratas tilgang på nett. Anonymkode: aacc2...457 Helt enig i dette, bortsett fra at jeg er litt enig med ham. Men skjønner likevel godt hva de som er uenige mener, og skjønner ikke at folk ikke skjønner at det at man er uenig ikke trenger å bety at man ikke forstår. Anonymkode: 77a04...f52
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #4 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Helt enig i dette, bortsett fra at jeg er litt enig med ham. Men skjønner likevel godt hva de som er uenige mener, og skjønner ikke at folk ikke skjønner at det at man er uenig ikke trenger å bety at man ikke forstår. Anonymkode: 77a04...f52 Det er dét som er en spennende diskusjon. Bør kirken følge med i tiden eller skal de «holde på sine prinsipper»? Dette er noe jeg gjerne vil diskutere saklig. Jeg synes kirken må slippe de homofile inn, eller mange prester vier nå homofile da så de får gifte seg om presten vil. I den andre tråden var det jo ikke mulig å diskutere saklig. Du forståååååår ikke Öde. Når medianorge og hans egen søster har gitt han tyn for dette så er det jo helt klart en kontroversiell mening, men også en spennende mening som kan gi en bra debatt. Her inne har jeg gitt opp saklig diskusjon. 😊 Anonymkode: aacc2...457
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #5 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Helt enig i dette, bortsett fra at jeg er litt enig med ham. Men skjønner likevel godt hva de som er uenige mener, og skjønner ikke at folk ikke skjønner at det at man er uenig ikke trenger å bety at man ikke forstår. Anonymkode: 77a04...f52 Men det var noen der som ikke forsto i det hele tatt. og det må jo være lov til å si når de tilegger han meninger han ikke ytret, så basis for diskusjonen blir helt feil. Anonymkode: c64f2...120
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #6 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Men det var noen der som ikke forsto i det hele tatt. og det må jo være lov til å si når de tilegger han meninger han ikke ytret, så basis for diskusjonen blir helt feil. Anonymkode: c64f2...120 De svarene jeg leste (gadd ikke lese hele tråden) var som dette, jeg er uenig i at de homofile skal akseptere at kirken ikke vil vie de, svaret var, da har du ikke forstått hva Öde mente. Gang på gang liksom. Det åpner ikke for en god og saklig debatt. Anonymkode: aacc2...457
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #7 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men det var noen der som ikke forsto i det hele tatt. og det må jo være lov til å si når de tilegger han meninger han ikke ytret, så basis for diskusjonen blir helt feil. Anonymkode: c64f2...120 Flere av de som ble beskyldt for å ikke forstå argumenterte klart og tydelig mot nettopp det han sa og senere har spesifisert at han mente. Anonymkode: 77a04...f52
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #8 Skrevet 22. januar 2021 Han fremstår som usikker og med litt narsissistiske/histroniske tendenser, i tillegg til relativ høy intelligens. Anonymkode: bfa74...39d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå