Gå til innhold

Inspirert av flørte tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen gang flørtet med noen så det nesten gikk galt? Mens du har vært i et forhold. 

Da tenker jeg på utroskap. 

Anonymkode: 7a7ff...e69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men endte med selvbeherskelse.

Anonymkode: cf75e...9fd

Skrevet
Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Har du noen gang flørtet med noen så det nesten gikk galt? Mens du har vært i et forhold. 

Da tenker jeg på utroskap. 

Anonymkode: 7a7ff...e69

Opp til flere ganger... Har gått så langt at jeg, og de jeg har flørtet med ofte har begynt å ta litt på hverandre på litt private steder. Husker en gang det var rett før jeg gikk ned på en fyr, pga at han hadde en enorm penis jeg befølt, men klarte å styre meg likevel. Dette vet ikke min nåværende eks. Jeg har aldri ligget eller kysset med de jeg har befølet/flørtet med. Men var likevel ille nok til at mannen kastet meg ut... Han tok meg på fersken i å bli befølt i fylla før covid. 

Anonymkode: 3ee48...b07

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Opp til flere ganger... Har gått så langt at jeg, og de jeg har flørtet med ofte har begynt å ta litt på hverandre på litt private steder. Husker en gang det var rett før jeg gikk ned på en fyr, pga at han hadde en enorm penis jeg befølt, men klarte å styre meg likevel. Dette vet ikke min nåværende eks. Jeg har aldri ligget eller kysset med de jeg har befølet/flørtet med. Men var likevel ille nok til at mannen kastet meg ut... Han tok meg på fersken i å bli befølt i fylla før covid. 

Det er det jeg ikke skjønner - er fylla mer verdt enn familien? Hvis man VET at man er en utro drittsekk i fylla, hvorfor fortsette å drikke? Har man alkoholproblemer siden man ikke klarer å la være?

Anonymkode: 02884...f2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Dette er jo langt forbi flørting. Tafsing, med eller uten alkohol, ville jeg også tenkt at var langt over grensa. Jeg er generelt for flørting i mange sammenhenger. Det gjør livet litt morsommere, men det avhenger jo av at alle parter er innforstått med at dette er kun for moro. Å begynne å gnukke på folks kjønnsorganer er ikke det jeg ville kalt en flørt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Det er det jeg ikke skjønner - er fylla mer verdt enn familien? Hvis man VET at man er en utro drittsekk i fylla, hvorfor fortsette å drikke? Har man alkoholproblemer siden man ikke klarer å la være?

Har aldri vært utro, og har heller ikke et alkoholproblem. Men har gått litt for langt noen ganger på byen. 

Skrevet

Jeg har en gang flørtet så det endte opp med et one-night stand. Ikke greit i det hele tatt. 

Fyren var en jeg aldri kom til å se igjen, og det var kanskje derfor jeg lot det skje. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Har aldri vært utro, og har heller ikke et alkoholproblem. Men har gått litt for langt noen ganger på byen. 

Å ta hverandre på kjønnsorganer er etter mitt syn utroskap. Hvis du har gått for langt "noen ganger", hvorfor fortsetter du å drikke deg full?

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

😂😂😂 Aaaaah, må være godt å være så enkel. 

Anonymkode: 44d6d...24c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

😂😂😂 Aaaaah, må være godt å være så enkel. 

Ja, det ER enkelt å være voksen. Når man vet at en viss handling fører med seg noe som skader forholdet, lar man være å gjøre denne handlingen. Det ser ut som mange i Norge er så opphengt i dritafylla at det nesten er en menneskerett for dem. Det er det ikke. Klarer man ikke å drikke uten å bli dritings og tafse på kjønnsorganene til folk, bør man holde seg til Cola. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, det ER enkelt å være voksen. Når man vet at en viss handling fører med seg noe som skader forholdet, lar man være å gjøre denne handlingen. Det ser ut som mange i Norge er så opphengt i dritafylla at det nesten er en menneskerett for dem. Det er det ikke. Klarer man ikke å drikke uten å bli dritings og tafse på kjønnsorganene til folk, bør man holde seg til Cola. 

Igjen. Det må være deilig. 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg kan bare svare for meg selv her, men jeg husker godt at jeg ikke var særlig full. Jeg ble bare revet fullstendig med, og klarte ikke å stoppe. Er veldig imot utroskap og skammet meg fryktelig over det som skjedde. Ingen unnskyldning. Men man trenger ikke å være drita for å blir kåt og ikke klare å stå imot. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Litt for langt er også utroskap. Kyssing er utroskap. Å ta på andre er utroskap (altså intimt, stryking osv). Å si du er så deilig, har lyst på deg er utroskap. Å danse helt tett i tett er utroskap. 

Hvorfor ha partner om man gjør alt mulig rart med andre? Sikter ikke bare til deg som er sitert her da. 

Anonymkode: 317cd...722

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Litt for langt er også utroskap. Kyssing er utroskap. Å ta på andre er utroskap (altså intimt, stryking osv). Å si du er så deilig, har lyst på deg er utroskap. Å danse helt tett i tett er utroskap. 

Anonymkode: 317cd...722

Helt enig i dette!!

Deilig å være singel, og bare kunne la ting skje! 😉 Ikke at det skjer så mye nå da. 😭😭😭

Anonymkode: 8d10a...a9b

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Å ta hverandre på kjønnsorganer er etter mitt syn utroskap.

Det er store forskjeller på hva menn og kvinner ser på som utroskap. En mann kan sitte på en pub og prate med en ukjent dame, by henne på en øl, og mene at han ikke er utro. Han kan ta taksi bort til henne, kline med henne, bli med henne på soverommet, før han tar til vettet, tenker at "for helvete, jeg kan jo ikke være utro heller", og drar.

En kvinne kan se på en mann på et utested og tenke, "nei, fillern, nå var jeg utro", og fortsette, "ja ja, da kan jeg like godt få valuta for pengene", og så flørte med han og bli med han hjem og ha sex med han.

Anonymkode: 5c116...1a3

Skrevet

Om man ikke klarer å se forskjell på flørting, tafsing og utroskap bør man holde seg hjemme. 

Alltid. 

Anonymkode: 15fc0...429

Skrevet

Det er store forskjeller på hva menn og kvinner ser på som utroskap. En mann kan sitte på en pub og prate med en ukjent dame, by henne på en øl, og mene at han ikke er utro. Han kan ta taksi bort til henne, kline med henne, bli med henne på soverommet, før han tar til vettet, tenker at "for helvete, jeg kan jo ikke være utro heller", og drar.

En kvinne kan se på en mann på et utested og tenke, "nei, fillern, nå var jeg utro", og fortsette, "ja ja, da kan jeg like godt få valuta for pengene", og så flørte med han og bli med han hjem og ha sex med han.

Du er en kvinne jeg ikke har noe som helst felles med, ser jeg. Og ikke bare at utroskap finnes ikke, så lenge du er tro mot deg selv.

Anonymkode: a2d54...e77

Skrevet

Er det du som tenkjer slik? Det var veldig framande tankar for meg iallefall. Og eg håpar du er åleine om dei. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 22.1.2021 den 11.05):

Hvis du drikker når du er ute på byen og det er da du "går for langt", da er det jo tydelig at du har et problem med å kontrollere egne impulser når du drikker. Da har du et problem med alkohol, og det at det ikke er et engangstilfelle bare bekrefter det.

Hvis du ikke drikker når du er ute på byen, og du likevel går for langt, da er det bevisste valg du tar hver gang om å gå "for langt". På samme måte som du tar bevisste valg om å drikke alkohol selv om du vet at du ender med å gå lenger enn du ellers ville gjort i edru tilstand.

Anonymkode: 10479...125

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...