Gå til innhold

Linni i torpet

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så du syns det er helt greit å kle seg med puppene halveis ute og kjoler så korte at rumpa vises? Sikkert stas for sønnen at guttene i klassa sitter og napper i loffen til moren hans. Hun er vel snart 40 og burde vel vokst fra å kle seg som en hormonell 17 åring som vil vise fram alt man har. 

Anonymkode: 6dc98...caf

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hun ser jo ut som hun har blitt slått i trynet med en spade... 

Enig, på tide å bli voksen. 

Anonymkode: dfb9c...efe

Hun er neppe fylt med så mye grums og gørr som dere, da. 

Heller barbie look enn patetisk og slem. 

Anonymkode: 36c64...c95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ser jo ut som hun har blitt slått i trynet med en spade... 

Enig, på tide å bli voksen. 

Bli voksen? Hva med deg selv? Burde du kanskje også tenke på det? Hvilken voksen, normal person sier slikt om andre mennesker?? Om du har barn som du skal fungere som forbilde for, er dette svært urovekkende! Du bør virkelig tenke deg om, og helst be om noe slags veiledning. 

Anonymkode: 07f0c...83f

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hun er neppe fylt med så mye grums og gørr som dere, da. 

Heller barbie look enn patetisk og slem. 

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Bli voksen? Hva med deg selv? Burde du kanskje også tenke på det? Hvilken voksen, normal person sier slikt om andre mennesker?? Om du har barn som du skal fungere som forbilde for, er dette svært urovekkende! Du bør virkelig tenke deg om, og helst be om noe slags veiledning. 

Anonymkode: 07f0c...83f

Sier jo bare som det er, når ble det galt? Det er jo ikke akkurat feil det jeg sier😅 Kjevle da, ikke spade. Er det bedre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Sier jo bare som det er, når ble det galt? Det er jo ikke akkurat feil det jeg sier😅 Kjevle da, ikke spade. Er det bedre? 

Er du 15?

Anonymkode: 7ec5b...a82

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Er du 15?

Er du blind? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ja, for det var nok valg av redskap som var problemet med utsagnet ditt 🤦🏼‍♀️

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Ja, for det var nok valg av redskap som var problemet med utsagnet ditt 🤦🏼‍♀️

Kan jo ikke være noe annet. Alle har jo fått øyer til å se med, ser ikke dere det samme som meg er det noe galt med dere. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Kan jo ikke være noe annet. Alle har jo fått øyer til å se med, ser ikke dere det samme som meg er det noe galt med dere. 

Du argumenterer som et barn. 

Har du generelt vansker med å skjønne hva du kan si og ikke? Ikke alle har like godt utviklede sosiale antenner, men så ille som hos deg er det sjelden jeg har sett. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du argumenterer som et barn. 

Har du generelt vansker med å skjønne hva du kan si og ikke? Ikke alle har like godt utviklede sosiale antenner, men så ille som hos deg er det sjelden jeg har sett. 

Sier bare det åpenbare... 

Skrevet

Baby språket og stemmen er nok meget godt øvd på og tillært. Har ei jeg gikk på skole med og nå mamma på jobben min som også snakker sånn. Vi var i samme gjeng og på russebuss sammen så jeg vet hun ikke snakker sånn egentlig.  Nå prater hun med babystemme og et veldig enkelt språk. Jeg sliter med å ta hun seriøst.  

Anonymkode: d2a41...a86

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Baby språket og stemmen er nok meget godt øvd på og tillært. Har ei jeg gikk på skole med og nå mamma på jobben min som også snakker sånn. Vi var i samme gjeng og på russebuss sammen så jeg vet hun ikke snakker sånn egentlig.  Nå prater hun med babystemme og et veldig enkelt språk. Jeg sliter med å ta hun seriøst.  

Anonymkode: d2a41...a86

Ta hun seriøst? 

Jeg må si jeg har problemer med å ta folk som ikke kan korrekt bruk av hun/henne. 

Anonymkode: 480d6...b2d

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sier bare det åpenbare... 

Hva er åpenbart med å si at et medmenneske ser ut som hun har blitt slått med en kjevle? Syns du at det er innafor å si slikt om andre? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Hva er åpenbart med å si at et medmenneske ser ut som hun har blitt slått med en kjevle? Syns du at det er innafor å si slikt om andre? 

Ja, det er jo sant. Er det bedre å si sugekopptryne, eller negerlepper? Dolly Duck? Det er umulig å pakke det inn pent...

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Ja, det er jo sant. Er det bedre å si sugekopptryne, eller negerlepper? Dolly Duck? Det er umulig å pakke det inn pent...

:roll:

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Hva er umulig å pakke inn pent? Hvorfor har du så sterkt behov for å snakke ned en kvinne som vel aldri har gjort deg noe?

Snakker du slik som dette med venner og kollegaer også? Negerlepper og sugekopptryne? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Hva er umulig å pakke inn pent? Hvorfor har du så sterkt behov for å snakke ned en kvinne som vel aldri har gjort deg noe?

Snakker du slik som dette med venner og kollegaer også? Negerlepper og sugekopptryne? 

Jeg har ikke venner eller kolleger som betaler for å se ut som de har blitt banka opp av mannen, men hadde jeg hatt det, hadde sagt hva jeg hadde ment om det... Men det skjer ikke, så det er irrelevant. 

Skrevet

Gir det deg noe glede å rakke ned på andre? Plager det deg? Skulle tro et forum for foreldre var hakket bedre enn dette! 

Anonymkode: d7607...75a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke venner eller kolleger som betaler for å se ut som de har blitt banka opp av mannen, men hadde jeg hatt det, hadde sagt hva jeg hadde ment om det... Men det skjer ikke, så det er irrelevant. 

Men om dere snakker om mennesker som har operert, for det er det du egentlig skal frem til? Hvilke begrep bruker du da? Sier du at det ser ut som det er brukt en spade eller kjevle i ansiktet på folk? At de har negerlepper? At de har sugekopptryne? Er dette ord du har i ditt vokabular? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Gir det deg noe glede å rakke ned på andre? Plager det deg? Skulle tro et forum for foreldre var hakket bedre enn dette! 

Rakker jo ikke ned, konstaterer fakta. 

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Men om dere snakker om mennesker som har operert, for det er det du egentlig skal frem til? Hvilke begrep bruker du da? Sier du at det ser ut som det er brukt en spade eller kjevle i ansiktet på folk? At de har negerlepper? At de har sugekopptryne? Er dette ord du har i ditt vokabular? 

Åpenbart... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Åpenbart... 

Ok, så hvis jeg skjønner logikken din, hvis du går ut og peker på alle du ser som er overvektige og sier «du er feit», «du er feit» 

så konstanterer du bare fakta? 

Har du noengang tenkt tanken at hvordan du ser andre ikke er noe du nødvendigvis bør dele? 

Skrevet

Linni er et varmt og fint menneske. Stemmen er dog veldig tilgjort, når man ser på eldre opptak av henne, har hun normal stemme og ikke baby stemme. Det er nok endel av imagen hennes å snakke på den måten. 

Anonymkode: 7caa2...53d

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Åpenbart... 

Ja, jeg vet jo at du kan disse ordene, men bruker du dem når du snakker med folk? Bruker du dem i diskusjoner med andre? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...