Gå til innhold

Lime inn i album vs bestille årbok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til nå limt inn i album til barna (har kutta ut til oss foreldre), klippa og skrevet. Men så tenker eg på om det er heilt ut nå og at det er kjekkere med ei årbok for hvert år. Hva gjør dere og hvorfor?🤔

Anonymkode: 573f4...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg må lage en fotobok på nettet. Det er SÅ mye enklere.. 

Har hittil klipt og limt, men er nå 3 år forsinka... 

Anonymkode: 6ebe7...7ff

Skrevet

Lager en felles bok ca hvert 5 år. Vi er ikke så interessert i bilder at vi trenger mer enn det.

Anonymkode: f450f...a4d

Skrevet

Jeg laget ett klippe og lime album til ungene når de var små. Der er første hårklipp, tegninger, diplomer osv som de har fått. Nå er det to dager til eldste er 18år og hver gang hun er hos mormor så drar hun frem albumene og titter (de endte opp der siden vi skal bo her i bare noen år og ikke stor plass) Så det r tydligvis ikke ut, selv om de i mange år syns det var teit jeg laget slik. Laget slik i mange år før tidsklemma kom, så nå henger jeg etter, men spart på ting som skal inn i albumene. Skrevet dato bak på tegninger, bilder jeg har fått, avisutklipp, sanger fra konfirmasjoner osv. sånår de flytter ut og jeg får tid igjen såkan jeg komme meg ajour. Etterhvert som de ble større ble det ogsåmindre og mindre bilder jeg tok av de, så ikke alle år det kommer til å være mange bilder. 

Anonymkode: 124f7...638

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...