Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #1 Skrevet 21. januar 2021 Særlig ett av barna mine får meg til å se rødt, tror i grunn vi er for like. Særlig om morgenene, jeg er ikke akkurat en morgenfugl. Han hører ikke, gjør ikke som jeg sier og oppfører seg noen ganger som en drittunge. Så blir jeg sint, skriker og flyr opp, og så går det over. Så skammer jeg meg og blir lei meg. Barnet er 13 år. Lillebroren klarer liksom ikke å sette fyr på samme måte, selv om han også har sine sider. Uff jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Hadde aldri sett for meg at jeg kunne bli så sint som etter at jeg fikk unger. Anonymkode: 95fdd...c8e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Sjekk ut Folk Om - om ‘haimusikk’ Anonymkode: ff883...077
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #3 Skrevet 21. januar 2021 Har samme problem, med min eldste, vi er også veldig like . 🙈 Anonymkode: d4f62...24d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #4 Skrevet 21. januar 2021 Jepp, her og. Jeg blir kjempesint. Men samtidig tror jeg ikke de tar skade av det. Tvert imot. Jeg tror det er viktig at de ser at sinne og frustrasjon også er normale følelser som mennesker har. Verden er ikke lyserosa til enhver tid. Anonymkode: 0f865...3ed
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #5 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jepp, her og. Jeg blir kjempesint. Men samtidig tror jeg ikke de tar skade av det. Tvert imot. Jeg tror det er viktig at de ser at sinne og frustrasjon også er normale følelser som mennesker har. Verden er ikke lyserosa til enhver tid. Anonymkode: 0f865...3ed Kommer jo helt an på hvor ofte det skjer da.. Er du så sint daglig, er det absolutt ikke greit. Anonymkode: 11afa...60d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #6 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Særlig ett av barna mine får meg til å se rødt, tror i grunn vi er for like. Særlig om morgenene, jeg er ikke akkurat en morgenfugl. Han hører ikke, gjør ikke som jeg sier og oppfører seg noen ganger som en drittunge. Så blir jeg sint, skriker og flyr opp, og så går det over. Så skammer jeg meg og blir lei meg. Barnet er 13 år. Lillebroren klarer liksom ikke å sette fyr på samme måte, selv om han også har sine sider. Uff jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Hadde aldri sett for meg at jeg kunne bli så sint som etter at jeg fikk unger. Anonymkode: 95fdd...c8e Du har det som alle andre foreldre altså. Ok... Anonymkode: 331f9...62d
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #7 Skrevet 21. januar 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Kommer jo helt an på hvor ofte det skjer da.. Er du så sint daglig, er det absolutt ikke greit. Anonymkode: 11afa...60d Selvsagt. Anonymkode: 0f865...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå