Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #1 Skrevet 20. januar 2021 hva mener man med det betyr det at forholdet er over? vi hadde et argument for 2 dager siden, hans sa vi kunne ringes men jeg sendte han melding siden han ikke svarte på tlf, og da sa han at det var det han trodde han ville men han merker han trenger tid og tenke. Kan dette bety at det er slutt eller kanskje at han har en annen i kikkerten? Jeg spurte så klart hva var det han trengte tid til og tenke om.. hvordan var deres erfaringer? Anonymkode: ee4a1...cdb
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2021 #2 Skrevet 21. januar 2021 Kommer vel litt an på hvilket forhold dere har hatt? Han trenger tid til å tenke på om dette forholdet er riktig for ham fremover, gi ham noen dager. Så kan du heller høre om dere kan møtes og snakke ut om hvor dere står. Jeg antar at dere har hatt flere problemer enn bare en enkelt diskusjon som har ført til at han nå er usikker på forholdet. Skal dere fortsette fremover så må dere ta tak i de problemene og måten dere kommuniserer med hverandre på. Hvis ikke vil dere bare havne i samme situasjon raskt igjen. Min egen erfaring tilsier at i det øyeblikket man velger å ta pause så er forholdet som regel over. Unntak finnes, men jeg har inntrykk av at det er slik for de fleste. Da tror jeg det beste er å bare akseptere det og heller gi slipp. Anonymkode: f3482...475
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå