Gå til innhold

Beckmann skolesekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den låsen som skal festes over brystet har ramla av på 1. Klassingen sin sekk.  Blir mye tyngre å ha på når ikke den kan brukes. Har han rett på ny sekk? Usikker på korleis den har ramla av, om han har slept sekken for hardt i bakken etc.🤔

Anonymkode: e7e70...502

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring Beckmann og hør om de har reservedeler liggende.

Anonymkode: 583d9...adf

Skrevet

Bare gå tilbake der du kjøpte den. Det er 2 års garanti på Beckmann og de er veldig okei å ha med å gjøre de få gangene man har reklamasjoner.

De gangene det er reklamasjoner er det brystreim, blinkelys og noen ganger glidelåser som går. Jeg jobber i bokhandel og selger hundrevis av sekker hvert eneste år, men det er ikke hvert år vi har reklamasjoner så det er god kvalitet på disse.

Men vi har noen reservedeler liggende i butikken, da blinkelys og brysreimer, og har vi ikke det som trengs kan vi bare ringe Beckmann så kommer det i posten.

Helt uproblematisk å klage på disse når noe skjer, så gå tilbake der du kjøpte den.

Anonymkode: 515dc...80a

Skrevet
Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Bare gå tilbake der du kjøpte den. Det er 2 års garanti på Beckmann og de er veldig okei å ha med å gjøre de få gangene man har reklamasjoner.

De gangene det er reklamasjoner er det brystreim, blinkelys og noen ganger glidelåser som går. Jeg jobber i bokhandel og selger hundrevis av sekker hvert eneste år, men det er ikke hvert år vi har reklamasjoner så det er god kvalitet på disse.

Men vi har noen reservedeler liggende i butikken, da blinkelys og brysreimer, og har vi ikke det som trengs kan vi bare ringe Beckmann så kommer det i posten.

Helt uproblematisk å klage på disse når noe skjer, så gå tilbake der du kjøpte den.

Takk for svar 👌 men vi bor litt utpå landet, så 1.5 time til bokhandleren. Er ikke så ofte der nå pga korona. Går det ann å få tilsendt i posten? Trengs kvittering (kan ikke finne den) eller blir de lagra digitalt? Dersom jeg ikke husker feil er heile den stroppen som brystreima skal være i borte, så må ha ny sekk 🤔

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Takk for svar 👌 men vi bor litt utpå landet, så 1.5 time til bokhandleren. Er ikke så ofte der nå pga korona. Går det ann å få tilsendt i posten? Trengs kvittering (kan ikke finne den) eller blir de lagra digitalt? Dersom jeg ikke husker feil er heile den stroppen som brystreima skal være i borte, så må ha ny sekk 🤔

Du må gjerne ha kvittering ja, det er jo derfor man må ta vare på den når man kjøper ting med garanti på. Men vi er litt runde i kantene når vi ser det er av årets eller fjorårets modeller det er noe feil på, da kan det jo ikke være mer enn 2 år siden de ble kjøpt.

Du får nok ikke ny sekk uten å levere inn den gamle, da hadde det blitt for mye svindel om folk bare kunne ringe og få en ny sekk. Kravet er gjerne da at den ødelagte leveres inn. Jeg har opplevd bare en gang på mine 15 år i bokhandel at en kunde måtte få ny sekk, da sendte vi den gamle inn til Beckmann.

Ring og snakk med de, det kan godt hende de har en løsning uten at du kommer også. Se på bildet her, brystreimen er "klikket" på så du får bare den delen som skal settes på, ikke ny sekk.

https://beckmann.no/barneskole/classic-22-liter-1-klassesekk-dream/

Skrevet

Slik ser den ut bak. Må vel være ei reim som mangler 🙈

IMG_20210120_174547.jpg

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

For ein service.👏👏 Maila med kundeservice og de skulle sende ny allerede i dag 👌

Ja. Jeg vet 👌🤩

Skrevet

Kanskje dumt spørsmål, men måtte du betale eller så de på det som en garantisak?

Anonymkode: eb20c...3d5

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Kanskje dumt spørsmål, men måtte du betale eller så de på det som en garantisak?

Anonymkode: eb20c...3d5

De nevnte ingenting om betaling, så rekner med det er garanti selv om den ikke ble kjøpt på nettbutikken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...