Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #1 Skrevet 19. januar 2021 Har gått på keto dietten (20 karbo om dagen) altså holdt meg til rent kjøtt, fisk og grønnsaker og ingen sukker. Er nå straks ferdig med p pille brettet og har hatt mensen siden jeg hadde det sist. Ingen opphold. Helt vanlig blødning, og ingenting vondt. Flere som har opplevd at dette skjer som følge av ketolyse? Eller er årsaken noe annet? Legge til at jeg jevnlig er på sjekk og tar celleprøver 😅 Anonymkode: f3704...351
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #2 Skrevet 19. januar 2021 Det er guds hevn over de som går på ego-diett. Anonymkode: c827e...7c2
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #3 Skrevet 19. januar 2021 Ikke uvanlig å få blødningsforstyrrelser når man endrer kostholdet til lavkarbo. Det tar litt tid før hormonene kommer i balanse. Anonymkode: dc10a...ce7
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #4 Skrevet 19. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er guds hevn over de som går på ego-diett. Anonymkode: c827e...7c2 Jada 😂 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Ikke uvanlig å få blødningsforstyrrelser når man endrer kostholdet til lavkarbo. Det tar litt tid før hormonene kommer i balanse. Anonymkode: dc10a...ce7 Det er kanskje ikke det? Var litt uvant, men håper det normaliserer seg snart 🤷♀️ Anonymkode: f3704...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå