Gå til innhold

Flytte-Nedvask av enebolig. Pris.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har leid proffe til dette? Vi slal flytte og har ikke helse til å ta nedvasken selv. 

Anonymkode: bce4f...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maks 15000,- har gjort det to ganger. Men sjekk rundt, da du kan bli lurt. 

Anonymkode: 17064...449

Skrevet

Det kommer an på størrelsen på boligen, hvor møkkete og hvor gammel den er.

Det er mye lettere å vaske en minimalistisk ny enebolig på 170 kvm enn et gammelt "kråkeslott" med mange krinkler og kroker, kott og gamle overflater på 300 kvm.

De fleste vaskebyråer tar jo en timepris, men du kan sikkert få noen til å ta det via "småjobber" og sette en fast pris.

Anonymkode: f17b2...f2a

Skrevet

Det kan hende det mest lønnsomme er å tilby dem som skal flytte inn at dere bare tar en enkel vask av gulv ol mot at de får for eksempel 10% avslag i pris. 

Anonymkode: 008ca...0c9

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det kan hende det mest lønnsomme er å tilby dem som skal flytte inn at dere bare tar en enkel vask av gulv ol mot at de får for eksempel 10% avslag i pris. 

Om man skal selge kan det være like greit, for de som flytter inn skal ofte male og pusse opp litt uansett (selv om 10% av kjøpesummen hørtes mye ut).

Men om du leier må du vaske.

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har nylig solgt en bolig til 6 millioner. Den utvasken (etter dine beregninger) ville kostet meg kr 600.000. 😳

Anonymkode: d6cc8...2c5

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har nylig solgt en bolig til 6 millioner. Den utvasken (etter dine beregninger) ville kostet meg kr 600.000. 😳

Anonymkode: d6cc8...2c5

Tenkte på det samme, hehe

Anonymkode: eda26...e57

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg håper du glemte litt her? 10 % er jo ekstremt mye, mente du 0,10 %? Huset vårt er verd 10 mill, det ville jo blitt utvasking til en verdi av 1 mill 😅 

Anonymkode: 4ba35...02d

Skrevet
Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Jeg håper du glemte litt her? 10 % er jo ekstremt mye, mente du 0,10 %? Huset vårt er verd 10 mill, det ville jo blitt utvasking til en verdi av 1 mill 😅 

Anonymkode: 4ba35...02d

Jeg kan gjerne ta den utvasken😂

Skrevet

Bruk privatperson istedet. Skal snart flytte jeg også, å hun tar 200 kr per time. Da ender det på en fornuftig pris.

Anonymkode: 2f5b6...59c

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Om man skal selge kan det være like greit, for de som flytter inn skal ofte male og pusse opp litt uansett (selv om 10% av kjøpesummen hørtes mye ut).

Men om du leier må du vaske.

Jeg prøvde åbskrive 10.000 i avslag, ikke 10% 😂

Skrevet
Ledda skrev (1 time siden):

Jeg kan gjerne ta den utvasken😂

Jeg også!!! 😄 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...