Anonym bruker Skrevet 18. januar 2021 #1 Skrevet 18. januar 2021 Noen som kan forklare meg hvordan flokkimmunitet oppnås med den vaksineringen som pågår nå? Anonymkode: f5e51...e57
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2021 #2 Skrevet 18. januar 2021 Nei, for det oppnås ikke Anonymkode: 180eb...7a6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2021 #3 Skrevet 18. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei, for det oppnås ikke Anonymkode: 180eb...7a6 Hvorfor skal jeg da takke ja til vaksine? Jobber i helsevesenet, har ikke hatt en eneste sykedag de siste 4 årene... Kommer det til å være noen samfunnsnyttig effekt av at jeg tar vaksinen, eller er det bare for å unngå å bli syk selv? Anonymkode: f5e51...e57
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2021 #4 Skrevet 18. januar 2021 Vaksineringen de kjører nå, skal hjelpe ved å gi lettere symptomer dersom du blir syk, slik du ikke skal belaste helsevesenet.. du tjener jo selvsagt selv på å få mildere symptomer, men vi får sannsynligvis ikke den flokkimmuniteten som trengs for at Coronaen skal forsvinne helt.. Anonymkode: c747b...8a5
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2021 #5 Skrevet 18. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skal jeg da takke ja til vaksine? Jobber i helsevesenet, har ikke hatt en eneste sykedag de siste 4 årene... Kommer det til å være noen samfunnsnyttig effekt av at jeg tar vaksinen, eller er det bare for å unngå å bli syk selv? Anonymkode: f5e51...e57 Jeg jobber i helsevesenet og har takket nei. Det eneste den gjør er å (forhåpentligvis) gi deg et mildere sykdomsforløp hvis du blir smittet. Så trenger du ikke å være så lenge borte fra jobb. Anonymkode: 180eb...7a6
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2021 #6 Skrevet 18. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg jobber i helsevesenet og har takket nei. Det eneste den gjør er å (forhåpentligvis) gi deg et mildere sykdomsforløp hvis du blir smittet. Så trenger du ikke å være så lenge borte fra jobb. Anonymkode: 180eb...7a6 Takk for svar! Tror ikke det blir vaksine på meg heller... Får la noen andre få mine doser... Anonymkode: f5e51...e57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå