Gå til innhold

Farge på kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal få nytt kjøkken. Har lyst på hvitt. Hvordan er det i Forhold til fingermerker,flekker osv?

Anonymkode: 94ff9...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er pent, men fett, flekker og støv synes godt. Klassisk hvitt er nydelig da :) Fordrer at hele familien er flink med håndvasken

Anonymkode: abe42...8b9

Skrevet

Så lenge du ikke velger høyglans går det helt fint. 

Jeg har fire barn og hvitt kjøkken, aldri vært noe problem med fingeravtrykk o.l 

Anonymkode: ec0ff...09b

Skrevet

Vi har hvite, glatte fronter. Selvfølgelig vises alt av flekker, men vi har ikke for vane å søle så fryktelig. Er uansett bare å tørke bort, enkelt hvis man gjør det med en gang. Funker fint, men enig med #3, ikke høyglans. 

Anonymkode: 91d7c...5a7

Skrevet

Hvite, glatte fronter er fint og fungerer. Her jeg bor så har jeg kjøkkendører med utskjæringer og glassdører med lister. Helt tragisk å holde rent og støvfritt når en har unger. Nå har jeg tenåringer bare, men de er ikke veldig nøye med å vaske nøye inni de små utskjæringene når de griser. Så det blir mye pirk for meg når dette har tørket. Skulle egentlig ønske de ikke syns det var gøy å bake og lage mat når de var alene, men jeg syns det er helt topp de gjør det og det blir feil å si de kun får lov å gjøre det når jeg er hjemme. Måtte tørke støv på listene på kjøkkenet hver uke syns ikke jeg er så morsomt, men burde vært gjort mye oftere enn jeg gjør. 

Fingermerker kommer på alt, uansett farge. Fingermerker er enkelt å få bort med en våt mikrofiber klut. Søl i krinkelkroker og riller kan ta tid å få bort. 

Anonymkode: cfc42...72a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...