Gå til innhold

Din største jobbflause?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe å dele her selv, må se om jeg kommer på noe. Håper det kan være andre morsomme bidrag. 😊

Anonymkode: b880b...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klassiker; «har du med deg sønnen din?» «Nei, det er mannen min» 

Ikke så veldig flaut, men etter denne omtaler jeg alle pårørende som «familie»

Anonymkode: 189d7...af5

Skrevet

Jeg jobber som sykepleier. Vi fikk en pasient på rundt 94år, «Kjell». Han hadde kone sto det i journalen. Det kom ei gammel dame å spurte etter «Kjell». Ut glapp det at «du er kanskje kona du?». Nei, jeg er dattera sa vedkommende. Til mitt forsvar var datteren 78år. 

Anonymkode: ee543...024

Skrevet

Det må være den gangen jeg jobbet i butikk. Hadde stengevakt på fredag og låste alle kassaskrin pent inn i safen før jeg puttet nøkkelen i lomma, og ikke i nøkkelskapet, og dro hjem. Der skifta jeg, greip bagen og dro på telttur. Lørdag morgen ble foreldrene mine vekket av en telefon fra butikken som lurte på om jeg hadde safenøkkelen, for ingen fikk tak i hverken kassaskrin eller veksel og kundene fikk ikke betalt. Må bare legge til at dette var i "gamle dager" da mobiltelefon var noe du måtte ha trillebår for å frakte og den mest fancy måten å betale på var med sjekk.

Skrevet

Må være når jeg skulle på jobbintervju, lederstilling. Var godt nervøs og forberedt meg lenge. Dette Møter opp 30min før avtale, og sitter og venter. Når klokken nermer seg får jeg en uro... Begynner å titte meg rundt mens jeg tenker at det var merkelig stille. Så slår det meg... faen... Kan jeg ha tatt feil av oppmøte sted?  Joda. Stedet jeg skulle var en avdeling 30min unna. Jeg ringte og beklage meg at jeg tok feil, men at jeg var på vei hvis det fortsatt var aktuelt. Har aldri vært så flau i hele mitt liv. Så fantastisk førsteinntrykk å komme for sent på intervjuet allerede. 🤦‍♀️

-Skal sies at jeg nailet intervjuet, og ble tilbudt enda bedre jobb en jeg søkte på, men nå skrives alle adresser ned på lapper i tillegg til kalenderen heretter. 

Skrevet

Glemte ta på bh i de alt for utringede spl overdelene. Oppdaget de ikke før jeg sprang ned ei trapp og synes de rørte litt mer på seg enn vanlig på slutten av vakten. 

hadde dog reagert på en pårørende som kikket veldig på brystområdet da jeg serverte han kaffi.

har små pupper da og går kun med bh «rundt folk», så sikkert derfor jeg verken merket eller tenkte over det😅

Anonymkode: 6a790...4f0

Skrevet

Var ung og nygravid. Jobbet på butikk i kassen og var veldig kvalm. Så utover kvelden kom det en mann som kjøpte en 6 pakk med øl. Noe må ha vert ødelagt på pakken for da jeg løftet det opp løsnet bunnen på samtlige ølflasker rett i fanget på meg og utover kassen. Når jeg kjente lukte prosjektil spydde jeg opp mot mannen og kassen. Visste ikke hva jeg skulle begynne å tørke en gang. Var så flau at jeg begynte å gråte. Ble sendt hjem med klærne full av øl og spy😅

Anonymkode: 70f96...7cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg har dessverre ikke noe å dele her selv, må se om jeg kommer på noe. Håper det kan være andre morsomme bidrag. 😊

Anonymkode: b880b...879

Flause er vel ikke ordet, men er med i "millionklubben" har ødelagt mye, pga av ting som ikke virker som det skal... Hadde ting virket som det skulle, hadde vi ikke ødelagt ting vi helst skulle brukt om igjen... 

Anonymkode: 7fac0...bce

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Glemte ta på bh i de alt for utringede spl overdelene. Oppdaget de ikke før jeg sprang ned ei trapp og synes de rørte litt mer på seg enn vanlig på slutten av vakten. 

hadde dog reagert på en pårørende som kikket veldig på brystområdet da jeg serverte han kaffi.

har små pupper da og går kun med bh «rundt folk», så sikkert derfor jeg verken merket eller tenkte over det😅

Anonymkode: 6a790...4f0

Glemte??? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Flause er vel ikke ordet, men er med i "millionklubben" har ødelagt mye, pga av ting som ikke virker som det skal... Hadde ting virket som det skulle, hadde vi ikke ødelagt ting vi helst skulle brukt om igjen... 

Hæh?

Anonymkode: 75abc...01d

Skrevet

Jeg jobbet som miljøterapeut på er ungdomstilbud, og blandet to ungdommer i hodet mitt. Trodde derfor hun jeg snakket med var gravid, og spurte hvor langt hun var på vei. Hun var selvfølgelig bare litt rund på midten. Det nyttet ikke å forsøke å forklare, og jeg ble både lei meg og meget pinlig berørt. 

En annen gang trodde jeg en ungdomsskolegutt var jente 🙈. Stakkars ungdommer!! 

Anonymkode: 7b318...84a

Skrevet

Jeg jobber som helsearbeider og går derfor rundt i hvite arbeidsantrekk. Jeg hadde startet opp med noe kosttilskudd som hadde kraftig effekt på magen (noe jeg ikke visste da...).

Jeg var i en stellesituasjon hos en veldig dårlig pasient og rommet var stappet med bekymrede pårørende. Vi skulle løfte pasienten lengre opp i sengen og jeg tok i med mye krefter. Plutselig hører jeg et stort brak bak, før jeg kjenner det renner varmt nedover lårene. Ikke bare hadde jeg sluppet en enorm "braker" av en fis, jeg hadde til og med gjort i buksa! Dette var jo veldig synlig,siden buksa vanligvis er hvit som snø, noe den ikke var lengre. 

Jeg måtte bare be så mye om unnskyldning, takke for meg og gå ned i garderoben for å dusje og skifte. Pårørende unngikk jeg så mye jeg kunne de neste dagene. Og de gangene jeg måtte forholde meg til dem, døde jeg litt av skam for hver gang.

Til julebordet på jobben fikk jeg gavekort på engangsbleier for voksne av "snille" kollegaer 🙃

Anonymkode: 9fc4b...547

Skrevet

Jobber i barnehage, hadde seinvakt å alle ungene hadde blitt henta, skulle bare en kjapp tur på do før jeg gikk hjem, satt på do å plutselig kommer renholderen inn, jeg hadde glemt å låse 😜😉, ikke veldig spennende historie men det var litt småflaut 😉

Har mange ganger sagt "god morgen"  når foreldrene kommer å henter barna på ettermiddagen 😉, ikke så veldig flaut men litt. 

Anonymkode: 02c2e...5a4

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg jobber som helsearbeider og går derfor rundt i hvite arbeidsantrekk. Jeg hadde startet opp med noe kosttilskudd som hadde kraftig effekt på magen (noe jeg ikke visste da...).

Jeg var i en stellesituasjon hos en veldig dårlig pasient og rommet var stappet med bekymrede pårørende. Vi skulle løfte pasienten lengre opp i sengen og jeg tok i med mye krefter. Plutselig hører jeg et stort brak bak, før jeg kjenner det renner varmt nedover lårene. Ikke bare hadde jeg sluppet en enorm "braker" av en fis, jeg hadde til og med gjort i buksa! Dette var jo veldig synlig,siden buksa vanligvis er hvit som snø, noe den ikke var lengre. 

Jeg måtte bare be så mye om unnskyldning, takke for meg og gå ned i garderoben for å dusje og skifte. Pårørende unngikk jeg så mye jeg kunne de neste dagene. Og de gangene jeg måtte forholde meg til dem, døde jeg litt av skam for hver gang.

Til julebordet på jobben fikk jeg gavekort på engangsbleier for voksne av "snille" kollegaer 🙃

Anonymkode: 9fc4b...547

Herreguuuud😂😂😂 er det virkelig sant?😂 Stakkars deg, det må har vært grusomt🙈😂

Anonymkode: 3a2b3...5d8

Skrevet

Ikke så stor flause, kanskje verst for ‘offeret’:

Jeg jobber på en videregående skole, og som alle vet kan det være en enorm forskjell på spesielt 16-17 år gamle gutter. Noen er fullt utvokste menn, mens andre...ikke fullt så mye. 

Rett etter oppstart en høst kom det en liten gutt, jeg tippet ca 9-11 år, i resepsjonen. Jeg var helt sikker på at det var sønnen til en av mine kollegaer og sa at mamma’n din er nok opptatt i et møte, men du kan vente her med meg. Har du fri fra skolen i dag, du da?

Stakkars gutten skjønte ingenting, han skulle bare spør hvor it avd var, han var ny elev på elektrolinjen - og 16 år. 

Anonymkode: 75abc...01d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...