Gå til innhold

Din største jobbflause?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dessverre ikke noe å dele her selv, må se om jeg kommer på noe. Håper det kan være andre morsomme bidrag. 😊

Anonymkode: b880b...879

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En klassiker; «har du med deg sønnen din?» «Nei, det er mannen min» 

Ikke så veldig flaut, men etter denne omtaler jeg alle pårørende som «familie»

Anonymkode: 189d7...af5

Skrevet

Jeg jobber som sykepleier. Vi fikk en pasient på rundt 94år, «Kjell». Han hadde kone sto det i journalen. Det kom ei gammel dame å spurte etter «Kjell». Ut glapp det at «du er kanskje kona du?». Nei, jeg er dattera sa vedkommende. Til mitt forsvar var datteren 78år. 

Anonymkode: ee543...024

Skrevet

Det må være den gangen jeg jobbet i butikk. Hadde stengevakt på fredag og låste alle kassaskrin pent inn i safen før jeg puttet nøkkelen i lomma, og ikke i nøkkelskapet, og dro hjem. Der skifta jeg, greip bagen og dro på telttur. Lørdag morgen ble foreldrene mine vekket av en telefon fra butikken som lurte på om jeg hadde safenøkkelen, for ingen fikk tak i hverken kassaskrin eller veksel og kundene fikk ikke betalt. Må bare legge til at dette var i "gamle dager" da mobiltelefon var noe du måtte ha trillebår for å frakte og den mest fancy måten å betale på var med sjekk.

Skrevet

Må være når jeg skulle på jobbintervju, lederstilling. Var godt nervøs og forberedt meg lenge. Dette Møter opp 30min før avtale, og sitter og venter. Når klokken nermer seg får jeg en uro... Begynner å titte meg rundt mens jeg tenker at det var merkelig stille. Så slår det meg... faen... Kan jeg ha tatt feil av oppmøte sted?  Joda. Stedet jeg skulle var en avdeling 30min unna. Jeg ringte og beklage meg at jeg tok feil, men at jeg var på vei hvis det fortsatt var aktuelt. Har aldri vært så flau i hele mitt liv. Så fantastisk førsteinntrykk å komme for sent på intervjuet allerede. 🤦‍♀️