Gå til innhold

Del din største flause 🤣

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en ny bodylotion av min bror til jul. Den lukter helt nydelig og er veldig god. Etter en dusj smørte jeg inn kroppen å tenkte dele denne fantastiske kremen med mine venninner. Jeg satte kremen på baderomsgulvet å knipset ett bilde på Snapchat med teksten, «denne kremen anbefales. Lukter helt nydelig». Ettersom jeg hadde fått den av min bror sendte jeg snappen til han også som en slags takk.  Innen kort tid responderte min bror på snappen jeg sendte. «Eh fint at du likte kremen, men spar meg for nakenbilder av deg i fremtiden🤢. Håper ikke du sendte denne snappen til flere?»

Jeg gikk inn på mystoryen å så til min forskrekkelse at lokket på kremen var av «speil». Jeg satt på huk på gulvet, å på bildet så du trusa mi og den ene puppen. Heldigvis hadde ingen rukket å åpne mystorien min. Mine venninner som fikk tilsendt snappen lo, min bror ler å sier jeg har gitt han traumer for livet😂 .

Har du noe å dele?

Anonymkode: a8a16...5e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sammen med to andre på pc rommet for å se noe på dataen. Det var helt stille. Jeg kjenner jeg har en på lur å kniper så hardt jeg kan. Å når den da likevel velger å forlate kroppen så kommer det et skikkelig, skikkelig høyt SMELL 🙈 Det var ingen som sa noe 😂

Anonymkode: db5ec...593

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jeg fikk en ny bodylotion av min bror til jul. Den lukter helt nydelig og er veldig god. Etter en dusj smørte jeg inn kroppen å tenkte dele denne fantastiske kremen med mine venninner. Jeg satte kremen på baderomsgulvet å knipset ett bilde på Snapchat med teksten, «denne kremen anbefales. Lukter helt nydelig». Ettersom jeg hadde fått den av min bror sendte jeg snappen til han også som en slags takk.  Innen kort tid responderte min bror på snappen jeg sendte. «Eh fint at du likte kremen, men spar meg for nakenbilder av deg i fremtiden🤢. Håper ikke du sendte denne snappen til flere?»

Jeg gikk inn på mystoryen å så til min forskrekkelse at lokket på kremen var av «speil». Jeg satt på huk på gulvet, å på bildet så du trusa mi og den ene puppen. Heldigvis hadde ingen rukket å åpne mystorien min. Mine venninner som fikk tilsendt snappen lo, min bror ler å sier jeg har gitt han traumer for livet😂 .

Har du noe å dele?

Anonymkode: a8a16...5e2

Flaks du hadde på truse 🤣🤣

Anonymkode: c8a60...d5d

Skrevet

Ble tatt av mora til en venninne i å onanere på soverommet hennes. Jeg er 40 i dag, men blir fortsatt flau av å tenke på det. Jeg og min venninne gjorde mye seksuelle ting i tenårene, som ofte besto av å onanere og slikke hverandre. Men hvorfor jeg valgte å onanere alene på soverommet hennes vet jeg virkelig ikke... Det tok lang tid før jeg var på besøk hos henne igjen. Tror og håper at moren holdt det for seg selv, hun var faktisk ganske kul heldigvis. 

Anonymkode: 3db98...b51

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...