Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #1 Skrevet 17. januar 2021 Og hvor lang tid tok det? Jeg ble utbrent for snart 10 mnd siden. Har heldigvis bedre dager, slik var det ikke de første månedene. Men noen dager er like dårlig som i starten. Utmattelsen er det som henger igjen. I starten var det sterk hjertebank, høy puls, dårlig temperaturregulering (varm/kald om hverandre, hodepine, tungpusthet osv. Men Utmattelsen henger igjen enda. Noen dager er som sagt bedre enn andre og har siste måneden hatt dager der jeg føler meg helt frisk 🙏 også bam kommer de dagene der det er rett tilbake til start med kraftig utmattelse. Drar jeg det for langt med mye planer, jobb osv på en dag kan jeg noen ganger bli dårlig med "influensasmerter", imens andre dager kan det gå overraskende bra igjen. Anonymkode: 7381e...82a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #2 Skrevet 17. januar 2021 Ja, jeg ble helt bra. Men det er viktig å hvile nok. Husker jo i starten gikk jeg på flere smell, fordi jeg på de gode dagene ville få gjort alt mulig. Og det går ikke. I starten må man spare på all energi. Anonymkode: f3caa...b13
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #3 Skrevet 17. januar 2021 Jeg ble helt bra! Tok meg 3 1/2 år å bli bra, men jeg ble bra Anonymkode: e78a7...99a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #4 Skrevet 17. januar 2021 Takk dere ❤️ gir meg håp, selv om det tar lang tid. Det er så vanskelig å ikke gjøre mye de dagene jeg har energi. Da er det SÅ deilig å leve normalt, gå ekstra lang tur, får gjort unna en del i heimen osv. Tror det tar ekstra mye på nå fordi snøen er kommet og jeg har vært en del ute og aket med barna osv. Kjenner at det er fysisk krevende. Baah. Det er virkelig en tung tilstand å være i. Og de dagene jeg er som nå så mister jeg plutselig håpet igjen. Glemmer fort de gode dagene. 😕 Anonymkode: 7381e...82a
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #5 Skrevet 17. januar 2021 Tror ikke du skal være så redd for at du gjør for mye de dagene du har det bra. Så lenge du gjør ting du liker disse dagene. Men du må ikke gå å angre og tenke dårlige tanker når du føler deg bånn i bøtta i etterkant. Tenk heller at du fikk testet ut hva du tåler akkurat nå, og at du skjønner kroppens signaler. Det er bra! Jeg har også vært helt utbrent. Tok ett år før jeg kunne begynne å jobbe litt, men mye lengre tid før jeg følte at alt var på stell igjen. Anonymkode: 7735c...402
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #6 Skrevet 17. januar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Tror ikke du skal være så redd for at du gjør for mye de dagene du har det bra. Så lenge du gjør ting du liker disse dagene. Men du må ikke gå å angre og tenke dårlige tanker når du føler deg bånn i bøtta i etterkant. Tenk heller at du fikk testet ut hva du tåler akkurat nå, og at du skjønner kroppens signaler. Det er bra! Jeg har også vært helt utbrent. Tok ett år før jeg kunne begynne å jobbe litt, men mye lengre tid før jeg følte at alt var på stell igjen. Anonymkode: 7735c...402 Takk. Det er sant. Jeg trengte en påminner om dette. Jeg jobber en dag i uka og den dagen jeg jobbet gikk det i full rulle etter jobb også. Sikkert derfor jeg fortsatt er dårlig 3 dager etterpå. Så da vet jeg at jeg må ta det med ro etter jobb i tiden framover. Og ellers går dagene i ro og hvile 🙈 godt det gikk bra med deg til slutt ❤️ Anonymkode: 7381e...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå