Gå til innhold

Farge etterveksten selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du det? Jeg gjør det. Ingen problem med det. Men min nabo spørr meg hver 4 uke om hjelp til det. Jeg har så lyst å si at jeg vil ikke gjøre det hver 4 uke og at hun kan prøve selv. Men hvordan si det uten å virke frekk?

Anonymkode: 13cf3...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sier du bare at du ikke har tid til å binde deg opp i sånt. Jeg tar også etterveksten selv, ingen problem det. 

Skrevet

Si at det er noe av det kjedeligste du gjør på deg selv, så å gjøre det på andre i tillegg blir ikke aktuelt fremover. Tilby deg å vise henne hvordan hun enkelt kan gjøre det selv om hun syns det er vanskelig.

Skrevet
Sommerkroppen 2029 skrev (2 timer siden):

Da sier du bare at du ikke har tid til å binde deg opp i sånt. Jeg tar også etterveksten selv, ingen problem det. 

Skal si det. 🙂

Skrevet
HeiteH skrev (56 minutter siden):

Si at det er noe av det kjedeligste du gjør på deg selv, så å gjøre det på andre i tillegg blir ikke aktuelt fremover. Tilby deg å vise henne hvordan hun enkelt kan gjøre det selv om hun syns det er vanskelig.

Det er sant at det er kjedelig 🙂

Skrevet

Jeg hjalp venninnen min en gang til en spesiell anledning, hun sparte 800 kr ved å ikke gå til frisør. Av og til er jo greit, men hver 4. uke synes jeg er mye, spesielt hvis det er gratis. 

Anonymkode: 5b3dc...224

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Jeg hjalp venninnen min en gang til en spesiell anledning, hun sparte 800 kr ved å ikke gå til frisør. Av og til er jo greit, men hver 4. uke synes jeg er mye, spesielt hvis det er gratis. 

Anonymkode: 5b3dc...224

Enig. Skal hun farge håret så ofte, så bør hun prøve selv og ikke spørre om hjelp hver gang. 

Skrevet

Jeg skrev til henne at jeg kunne komme men at hun kunne prøve selv. Så kunne jeg hjelpe hvis hun ikke klarte alt. Så sa da klarer du det kanskje selv neste gang, skrev jeg. Hun leste melding men svarte ikke. 

Skrevet

Ta betalt.

Anonymkode: eafda...a54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...