Gå til innhold

Barnefaren har fått seg kjæreste


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg begynne 

Guttungen er 3 år 

Barnefaren sa ikke ifra om ny kjæreste vet de møttes i oktober igjennom en felles bekjent, i november begynte guttungen og snakke om at hun var streng og pappa skriker.. 

Og at sønnen hennes var snill. Nå skal guttungen ha bursdag til uken, og jeg sa siden pappan har sosial karantene så kunne vi komme opp en tur(40min kjøring) , men han sa det var bedre han kom ned. Jeg bor med foreldrene mine da vi flyttet fra hverandre juni i fjord. Og syntes ikke han bør komme hit når han egentlig er i karantene, men han sa han skulle noe annet i byen her uansett.. Men det bryter jo med lover i tillegg.. 

Han finner på dårlige unnskyldninger for at vi ikke skal komme opp, så har en mistanke om at nye dama har flyttet inn allerede.. Er dame nr 2 siden bruddet og guttungen er helt fra seg hver gang han kommer fra pappan sin.. Barnefaren har bare guttungen annenhver helg hadde fra fredag til mandag men brått sist da han at enten måtte han levere ungen til oss klokka 6 om morgenen ellers kommer han på søndag.. Var ikke noe spørsmål en gang... 

Hva kan jeg gjøre? Jeg har også spurt om å få møte ho, han sa ja det går greit men hver gang jeg spør så er det unnskyldninger.. 

Har en følelse på at guttungen ikke får mat og at det ikke er vaska der, han kommer hjem og sier han er sulten og pappa er sulten og at han alltid hoster, guttungen har astma og pappan har add.. 

Hva skal jeg gjøre? 

Hva kan jeg gjøre? 

Anonymkode: 13f43...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...