Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #26 Skrevet 17. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er jo selve definisjonen av litteratursnobb 😅 Jeg synes ikke krim og all kiosklitteratur er ræl, men det gjør litteratursnobber. HI Anonymkode: 45d04...0f4 Haha, kjenner ei som utad bruker energi på å overbevise de rundt om at her benyttes kun svært kulturelle kilder, men som i skjul kaster seg over helt vanlig kommers drit som alle andre 😂😂 Anonymkode: 5d4ed...5e2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #27 Skrevet 17. januar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Haha, kjenner ei som utad bruker energi på å overbevise de rundt om at her benyttes kun svært kulturelle kilder, men som i skjul kaster seg over helt vanlig kommers drit som alle andre 😂😂 Anonymkode: 5d4ed...5e2 Jeg skjønner bare ikke poenget, men så er jeg definitivt ikke noen snobb heller da. Eller av solid overklasse (finnes det egentlig i Norge?). Ja takk til variasjon, men min personlige grense går ved klissete kjærlighetsromaner. Ikke fordi de nødvendigvis er dårlige i seg selv (mange er nok det også), men jeg liker ikke sjangeren. HI Anonymkode: 45d04...0f4
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2021 #28 Skrevet 17. januar 2021 Anonym bruker skrev (54 minutter siden): Jeg skjønner bare ikke poenget, men så er jeg definitivt ikke noen snobb heller da. Eller av solid overklasse (finnes det egentlig i Norge?). Ja takk til variasjon, men min personlige grense går ved klissete kjærlighetsromaner. Ikke fordi de nødvendigvis er dårlige i seg selv (mange er nok det også), men jeg liker ikke sjangeren. HI Anonymkode: 45d04...0f4 Er jo det som er så fint med forskjellige mennesker. Noe liker det, andre liker sånn, enkelte finner glede i mye forskjellig. Det som er moro er når noen overrasker, kjenner en håndverker som elsker prompehumor, pondus, kan alt mulig om krigshistorie og hører på klassisk musikk fra tidlig 1900 tallet. Tror jammen han skjønner seg på relativitetsteorien også. Det er gøy, folk kan være veldig sammensatt. Jeg har ingen formening om hva som er riktig og feil å høre på eller lese, undrer meg litt over at noen bruker tiden sin på å overbevise meg om at de ikke liker noe de egentlig liker. Kan man ikke bare kose seg med det? Vi er jo bare små partikler i den store sammenheng. Anonymkode: 5d4ed...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå