Anonym bruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Litt vanskelig å sette tittel på dette, men here it goes.. Jeg er glad i barn og har barn selv. Jeg har lyst til å lese barnebøker med flere stemmer. Dette blir da i all hovedsak for barn. Med innlevelse og full pakke. Men jeg er så usikker på hva jeg bør velge? YouTube, lydbok eller podkast? Hva tror dere? Hva hadde dere med barn syntes var mest gunstig? Anonymkode: 1b4dd...7bf
Listedamen Skrevet 15. januar 2021 #2 Skrevet 15. januar 2021 Podkast er nok det enkleste sånn sett, men det kommer jo litt an på for eksempel hvor ofte du skal publisere, og selvsagt hvor lange bøkene er. Jeg er usikker på hvilken av mediene du kan tjene best på, hvis det er relevant. Tror likevel ikke jeg hadde gått for YouTube med mindre du kan lage skikkelig bra filmer, og jeg ser for meg at det kanskje er utfordrende når du «kun» skal lese, spesielt siden du selv skal ha flere stemmer. Det blir muligens forvirrende for de minste barna, og kan forhindre egen fantasi med tanke på at man gjerne ser for seg egne karakterer etc. Tror kanskje at jeg hadde gått for podkast om bøkene tar + / - en time å lese, da kan du gjerne publisere en bok i uken for eksempel. Hvis det er snakk om timevis med lesing per bok så er gjerne lydbok det smarteste. Lykke til, det høres ut som et spennende prosjekt😃
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2021 #3 Skrevet 15. januar 2021 Det du må sjekke opp her, er rettighetene til bøkene. For er sikkert ikke greit, at du skal sitte å lese fra bøker. Det er jo stort sett en betalt tjeneste. Anonymkode: 88008...fb7
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2021 #4 Skrevet 15. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det du må sjekke opp her, er rettighetene til bøkene. For er sikkert ikke greit, at du skal sitte å lese fra bøker. Det er jo stort sett en betalt tjeneste. Anonymkode: 88008...fb7 Enig, tror neppe du kan lese opp fra andres bøker. Du må nok isåfall lese opp noe du selv har skrevet og har rettighetene til. Anonymkode: a57a0...1fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå