Anonym bruker Skrevet 14. januar 2021 #1 Skrevet 14. januar 2021 Dere som har mulighet til hjemmekontor, fra hvilken alder på barnet sluttet dere å ta dere fri når det var planleggingsdag og heller ta hjemmekontor? Anonymkode: 6f87b...6f0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2021 #2 Skrevet 14. januar 2021 Det kommer egentlig an på hvor travelt det er på jobb. Foretrekker å ta fri. I år blir det hjemmekontor, men vanligvis tar jeg meg fri. Har en i 2.klassen og en i 5.klassen. Blir en del iPad dessverre når jeg tar hjemmekontor. Anonymkode: 46937...ef2
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2021 #3 Skrevet 14. januar 2021 Har alltid tatt hjemmekontor. Anonymkode: 3284f...c23
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2021 #4 Skrevet 14. januar 2021 Kommer helt an på hvor travelt det er på jobb, om ungene har noen planer eller om vi planlegger noe spesielt selv. Er det rolig på jobb og ungene har feks lekeavtaler, så kan jeg fint finne på å stå opp tidlig, jobbe 4-5 timer, så ha et par timer fri mens jeg følger 2. klassingene til kompiser, lager lunch til lekebesøk mm, for så å jobbe 3-4 timer igjen Anonymkode: 5924a...977
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2021 #5 Skrevet 14. januar 2021 Litt ny situasjon med heimekontor dette siste året, før har besteforeldre steppa inn eller eg har tatt fri. Men no når eg sit heime stort sett heile tida, har eg tenkt at så lenge ungen klarer seg noko lunde sjølv så jobbar eg. Med 9 åringen går det fint, ho er flink til å finne på ting sjølv og masar ikkje mykje, med 5 åringen er det meir henge på mamma når ho har møter og mykje mas, så då tar eg fri. Uansett så har eg ein såpass fleksibel jobb at eg kan sjå det litt an. Om 5 åringen plutselig finn på noko og ikkje treng meg på ei stund, kan eg jo jobbe litt innimellom og om eldste skulle trenge meg, kan eg ta pause osv. Anonymkode: 315dc...aae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå