Gå til innhold

Hvordan vasker din mann penisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle ting å spørre om - og av alle ting å vite om sin mann?

Anonymkode: 4227f...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke, men jeg har ingenting å klage på, så regner med han har god kontroll på det. Når det gjelder å dusje sammen, så er det ikke vasking som står i fokus de gangene vi gjør det, foråsiresånn 😉

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

Ingen som har sagt noe om å veilede, bare spørsmål om hvordan han vasker.

Anonymkode: e2f7c...85c

Hvorfor skal jeg spørre om det? Han er ikke evneveik, så jeg har ingen grunn til å lure på om hans hygienerutiner er gode nok. 

Skrevet

Takk Gud at min mann er omskåret, skikkelig ekkelt å lese om den der forhuden som samler opp gørr!

Anonymkode: 27143...fd2

Skrevet

Det er kanskje litt rart, men han står på knærne over en plastbøtte og senker den forsiktig nedi. Den er ganske lang, da - vet ikke om alle menn får det til. 

Anonymkode: 638d4...02e

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Takk Gud at min mann er omskåret, skikkelig ekkelt å lese om den der forhuden som samler opp gørr!

Hvor har du lest det? 

Hi

Anonymkode: a2a6c...1dc

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det er fuktighetsbevarende «gørr», altså smørende talg som legger seg under forhuden. Det hjelper glans og penis å holde seg myk og frisk. 
Har lest forum der omskårede menn forbanner sine foreldre som lemlestet de når de var små barn. Pga hard hud, nedsatt følsomhet og at de mister evnen til å komme. Pga manglende forhud. 
En skrukkete tørr glans er ikke attraktivt, spør du meg. Men så lenge du er fornøyd er sikkert mannen din det også! 

Anonymkode: 91bf5...4a0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er fuktighetsbevarende «gørr», altså smørende talg som legger seg under forhuden. Det hjelper glans og penis å holde seg myk og frisk. 
Har lest forum der omskårede menn forbanner sine foreldre som lemlestet de når de var små barn. Pga hard hud, nedsatt følsomhet og at de mister evnen til å komme. Pga manglende forhud. 
En skrukkete tørr glans er ikke attraktivt, spør du meg. Men så lenge du er fornøyd er sikkert mannen din det også! 

Anonymkode: 91bf5...4a0

Ja, menn kan miste evnen til å stimuleres nok til å få utløsning, hvis de er blitt omskåret.

I tillegg er det ikke særlig godt å ha sex med en mann som er omskåret.

Anonymkode: cfcec...043

Skrevet
20 hours ago, beef sister said:

Har ingen grunn til å kontrollere hans vaskerutiner; og de er tydeligvis gode nok hvis jeg ikke reagerer. Er jo helt merkelig å skulle veilede et voksent menneske når det kommer til å intimvask. 

Noen av oss er opptatt av om ting vi putter i kjeften er rent eller ikke men er mange som er ekle her... 

Anonymkode: ee45d...ab8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...