Gå til innhold

Masterchef Australia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om de nye programlederne? Jeg synes de er kjempeflinke, savner ikke de gamle i det hele tatt.

Anonymkode: d9854...8b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett enda jeg, hvilken kanal går det på?

Jeg har sett alle de tidligere sesongene så jeg er spent...

Anonymkode: 54898...2fd

Skrevet

Jeg har også sett alle de tidligere. Det går på TLC kl 1800 hver kveld man-fre. Og veldig fin sesong - bare vent til du ser hvem som er deltakerne :) .

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har også sett alle de tidligere. Det går på TLC kl 1800 hver kveld man-fre. Og veldig fin sesong - bare vent til du ser hvem som er deltakerne :) .

Se der lå det jo tre episoder allerede i arkivet jo, så greit, da har jeg noe å se på. Gleder meg :)

Skrevet

Det er litt rart å se MC Australia uten de gamle, faste dommerne. Men det ser lovende ut dette også, ser ut som en helt fint trio. 

Anonymkode: c2960...dc8

Skrevet

Dommerne ser fine ut synes jeg, ingen problemer med dem.

Litt usikker på hva jeg mener om deltagerne, alle jobber jo med mat, driver cafeer og restauranter, har matblogger og matkurs osv. Det er liksom ikke hjemmekokker som konkurrerer lenger, men folk som har mat som levevei som konkurrerer. Blir liksom ikke helt det samme da...

Men kanskje en grei måte å introdusere nye dommere på å ha deltagere som er godt likt og kjent fra før.

Skrevet

Savner de gode gamle gutta, kunnskapen de satt på var enorm! Men helt greit å se på fortsatt altså 👍🏻 ingen MasterChef er på høyde med Australia, de er utrolig gode!! 

Anonymkode: e6e18...11a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dommerne ser fine ut synes jeg, ingen problemer med dem.

Litt usikker på hva jeg mener om deltagerne, alle jobber jo med mat, driver cafeer og restauranter, har matblogger og matkurs osv. Det er liksom ikke hjemmekokker som konkurrerer lenger, men folk som har mat som levevei som konkurrerer. Blir liksom ikke helt det samme da...

Men kanskje en grei måte å introdusere nye dommere på å ha deltagere som er godt likt og kjent fra før.

Litt enig i det. Samtidig er det jo morsomt å se mange av de gamle kjente igjen også. 

Anonymkode: c2960...dc8

Skrevet
On 1/14/2021 at 8:11 AM, Anonym bruker said:

Hva synes dere om de nye programlederne? Jeg synes de er kjempeflinke, savner ikke de gamle i det hele tatt.

synes det var gøy med noen nye, selvom det bar uvant :)

Anonymkode: 72cde...f1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...