Gå til innhold

Beste barberhøvel til kvinne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt Gilette Venus "hele livet", hver enkelt høvel varer i flere år og har gjort jobben på en helt grei måte. Men nå ser jeg at den er sløv, den jeg har. Har det kommet noe bedre på markedet, eller er det bare å fortsette med Gilette når det funker? :)

Anonymkode: 31ad4...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den beste høvelen for en dame er en som er laget for menn. Alt som lages for damer er dårligere versjoner pakket inn i rosa og glitter fordi damer faller for slikt.

Anonymkode: 2e7fe...eb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at høvel for menn fungerer mye bedre. Gikk over til Estrid nå, pga pris og etiske grunner, men viser seg å være en veldig god høvel også 👌🏻

Anonymkode: 4ed46...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estrid er vegansk og cruelty free. Estrid hyller kroppshår.

Eller var det hykler kroppshår?

Jeg googlet Estrid nå, og makan til tullete markedsføring er det sjelden jeg har sett.

Er Estrid mer bærekraftig enn andre høvler?

Er Estrid mer cruelty free enn andre høvler?

Er Estrid mer vegansk enn andre høvler?

Og hva i alle dager mener de med klimanøytral forsendelse?

Opplys meg gjerne, men inntil videre må dere ha meg unnskyldt at jeg tror dere er nokså naiv hvis dere sluker dette.

Anonymkode: 5a124...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Estrid er vegansk og cruelty free. Estrid hyller kroppshår.

Eller var det hykler kroppshår? 
Hva er galt med å fronte at hver enkelt bestemmer over eget kroppshår?

Jeg googlet Estrid nå, og makan til tullete markedsføring er det sjelden jeg har sett.

Er Estrid mer bærekraftig enn andre høvler? Den er laget av metall, ikke plast, og derfor mer holdbar, som igjen bidrar til bærekraft.

Er Estrid mer cruelty free enn andre høvler? Det vet ikke jeg, men greit å bruke et produkt som har dette som fokusområde.

Er Estrid mer vegansk enn andre høvler? Vet ikke med andre høvler, men fint at de oppgir at produktet er vagensk  

Og hva i alle dager mener de med klimanøytral forsendelse? De betaler klimakvote for å veie opp for frakten,

Opplys meg gjerne, men inntil videre må dere ha meg unnskyldt at jeg tror dere er nokså naiv hvis dere sluker dette.

Anonymkode: 5a124...bcc

 

Anonymkode: 5c9f2...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Bruker Estrid. Ganske bra egentlig🙂 ellers bruka eg samboer sin herre høvel

Anonymkode: 8b15d...873

Hvor kjøper man den Estrid sin??

Anonymkode: 3b71a...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg bruker mach 3 eller 4.

Synes damehøvlene er helt forferdelige.

Anonymkode: 5a124...bcc

Enig, mye bedre å holde i. Bruker den bare på legger og under armene. 

Anonymkode: 0994c...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

 

Anonymkode: 5c9f2...689

Ja, akkurat.

Hvis man skriver at noe er klimanøytralt, og med det mener at man kjøper en klimakvote, så er det det beste tegnet av alt, på at man bevisst bedrar mennesker.

Når man har skapt en høvel som skal fjerne kroppshår, for detetter å hylle kroppshår, så er det samme greia.

Det blir som menn som sier de er snille. Alle vet at de er de verste. 

For meg virker markedsføringen sterkt mot sin hensikt, jeg ville følt meg direkte dum om jeg hadde kjøpt en slik høvel.

Anonymkode: 5a124...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Enig, mye bedre å holde i. Bruker den bare på legger og under armene. 

Anonymkode: 0994c...1f8

Ja, og man kommer bedre til også. 

Anonymkode: 5a124...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ja, akkurat.

Hvis man skriver at noe er klimanøytralt, og med det mener at man kjøper en klimakvote, så er det det beste tegnet av alt, på at man bevisst bedrar mennesker.

Når man har skapt en høvel som skal fjerne kroppshår, for detetter å hylle kroppshår, så er det samme greia.

Det blir som menn som sier de er snille. Alle vet at de er de verste. 

For meg virker markedsføringen sterkt mot sin hensikt, jeg ville følt meg direkte dum om jeg hadde kjøpt en slik høvel.

Anonymkode: 5a124...bcc

Man må jo ta det litt for hva det er. Vegansk trenger ikke være bærekraftig, palmeolje er jo vegansk. Klimanøytrale pakker kan fort være en form for grønnvasking. 
 

Samtidig koster 4 blader 129 kr mot over 200 når du kjøper Gilette. Tester viser at Estrid kommer bedre ut (helsekontrollen, Tv2), samt den rett og slett ser bedre ut og føles bedre i om med den er tung vs konkurrenten som virker jallete. 
 

Så får de markedsføre som de vil for min del rundt kroppshår, det er ikke avgjørende for meg når jeg velger. Selvfølgelig ett pluss at de ikke bruker palmeolje og har fokus på klima og etikk, det gir et signal til konkurrentene og de også må gjøre en innsats for å beholde markedsandeler. 

Anonymkode: 4ed46...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Man må jo ta det litt for hva det er. Vegansk trenger ikke være bærekraftig, palmeolje er jo vegansk. Klimanøytrale pakker kan fort være en form for grønnvasking. 
 

Samtidig koster 4 blader 129 kr mot over 200 når du kjøper Gilette. Tester viser at Estrid kommer bedre ut (helsekontrollen, Tv2), samt den rett og slett ser bedre ut og føles bedre i om med den er tung vs konkurrenten som virker jallete. 
 

Så får de markedsføre som de vil for min del rundt kroppshår, det er ikke avgjørende for meg når jeg velger. Selvfølgelig ett pluss at de ikke bruker palmeolje og har fokus på klima og etikk, det gir et signal til konkurrentene og de også må gjøre en innsats for å beholde markedsandeler. 

Anonymkode: 4ed46...e5c

Når den «innsatsen» bare er å lyve, så er jeg ikke enig.

Vet ikke hva du mener med at den kommer bedre ut - er det mot andre damehøvler eller mot ordentlige høvler?

Jeg synes i alle fall det er bedrøvelig at man lager så dårlige høvler markedsført mot kvinner. Og se bra ut? Hallo, det blir for dumt.

Hele greia virker fordummende overfor kvinner. Vi er ikke unger. 

Anonymkode: 5a124...bcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Når den «innsatsen» bare er å lyve, så er jeg ikke enig.

Vet ikke hva du mener med at den kommer bedre ut - er det mot andre damehøvler eller mot ordentlige høvler?

Jeg synes i alle fall det er bedrøvelig at man lager så dårlige høvler markedsført mot kvinner. Og se bra ut? Hallo, det blir for dumt.

Hele greia virker fordummende overfor kvinner. Vi er ikke unger. 

Anonymkode: 5a124...bcc

Uenig i den, jeg liker at en høvel som henger synlig i dusjen ikke er bling bling. Men det er jo opp til hver og en hva man synes i grunnen.
 

Den kom best ut i test, uavhengig part. Etter å ha brukt både den og de andre som ble testet, så merker jeg også selv at denne faktisk fjerner alt håret i motsetning til noen av de andre og at den er tung gjør den mer behagelig å bruke. Det er min opplevelse, føler meg overhode ikke dum over å velge den fremfor f eks Gillette. 
 

Hva mener du med at innsatsen er å lyve? Rett og slett nysgjerrig. 

Anonymkode: 4ed46...e5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en Philips OneBlade. Av den enkle grunn at jeg aldri klarer huske kjøpe nye blader.

Anonymkode: 37ce9...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...