Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Opplever at det slurves altså. Jenta går i 7., men hører gjerne erfaringer gla alle klassetrinn. Må mase på at hun skal sette i gang, og syns hun tar snarveier. Hun ligger på høyeste steg i alle fag, men er litt bekymret at det kan bli problemer på ungdomsskolen når det kreves mer studieteknikk for å henge med.. Anonymkode: 4d5f7...c4b
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 Helt ærlig? Rett åt skogen! Jeg fatter og begriper ikke hvorfor man enda har lekser. Et rent helvete hver dag Helt idiotisk. Jeg tar ikke med meg jobben min hjem. Det må kidsa. Jeg er så forbanna på det greiene der at jeg har ikke ord.. hver ettermiddag ødelegges av lekser her. Sure trøtte unger som egentlig har lyst til å slappe av etter en lang dag på skole og SFO.. fy f... Anonymkode: c65ce...913
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #3 Skrevet 13. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Helt ærlig? Rett åt skogen! Jeg fatter og begriper ikke hvorfor man enda har lekser. Et rent helvete hver dag Helt idiotisk. Jeg tar ikke med meg jobben min hjem. Det må kidsa. Jeg er så forbanna på det greiene der at jeg har ikke ord.. hver ettermiddag ødelegges av lekser her. Sure trøtte unger som egentlig har lyst til å slappe av etter en lang dag på skole og SFO.. fy f... Anonymkode: c65ce...913 Om leksemengden er for stor må du ta kontakt med lærer! Barn er ulike og de har ulik kapasitet, det er vi klare over - og vi er flinke til å tilrettelegge Det er ikke meningen at 1-5 klassinger skal sitte med lekser i mer enn en halvtime om dagen. Sånn ellers er jeg enig i deg, lekser har jeg lite til overs for og hadde foretrukket leksefrie skoler (som blir en helt annen diskusjon enn hva HI spør om) Anonymkode: c2e50...dbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå