Syngensang Skrevet 13. januar 2021 #1 Skrevet 13. januar 2021 Noko heilt idiotisk, som du i ettertid ikkje kan forstå at du ikkje forsto. Korleis syns du då det er best å bli møtt av andre etterpå? Bli forklart som om du ikkje forstår korleis dette heng saman, omtrent som du skulle vore eit lite barn, eller få skikkeleg kjeft fordi dei rundt deg ser på deg som mykje meir kapabel enn denne brølaren du har gjort? Eg ville absolutt valt kjeft.
frk Nilsen Skrevet 13. januar 2021 #2 Skrevet 13. januar 2021 (endret) Bedre å få litt kjeft enn en monolog med bedrevitende pjatt. ...eller forståelse for brøleren og felles latter der de ler med deg, Endret 13. januar 2021 av frk Nilsen
Syngensang Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2021 frk Nilsen skrev (Akkurat nå): Bedre å få litt kjeft enn en monolog med bedrevitende pjatt. Ja ikkje sant!! Då føler eg meg verkeleg dum.
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #4 Skrevet 13. januar 2021 Tror jeg behøver et eksempel før jeg kan svare. Anonymkode: 3eefb...89d
Valkyriemamma Skrevet 13. januar 2021 #5 Skrevet 13. januar 2021 Eg ville helst ønskja å bli snakka til som eit voksent menneskje, men skulle ein idiot snakka til meg, ville eg valt å bli snakka til som eit barn. Har ein kollega som mansplainer alt til alle, og eg klarar ikkje å la være å le. Å behandle andre som dumme, viser berre kor dum ein sjølv er. Det letter på stemninga for min del, i det minste.
Syngensang Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2021 Valkyriemamma skrev (23 minutter siden): Eg ville helst ønskja å bli snakka til som eit voksent menneskje, men skulle ein idiot snakka til meg, ville eg valt å bli snakka til som eit barn. Har ein kollega som mansplainer alt til alle, og eg klarar ikkje å la være å le. Å behandle andre som dumme, viser berre kor dum ein sjølv er. Det letter på stemninga for min del, i det minste. Jaja, når du seier det på den måten😆. Det er jo absolutt ein fordel å bli snakka til som eit vakse menneske, men det er diverre ikkje alle vaksne som klarar det. Eg har vore borti slike gode snille flinke damer som berre vil alle sitt beste, som forklarar deg feila dine på ein slik måte at eg sjølv godt kan forstå at eg sjølvsagt er så dum at eg ikkje klarte å få til denne enkle oppgåva. Trur ikkje desse damene gjer det med vilje eingong. Men ein kan aldri vere heilt sikker.. Er det velmeinte ord som ein i sin kyniske og konspiratoriske hjerne fordreier til ei det ugjenkjennelege, eller om denne søte dama har eit slanagfjes under maska og gav deg eit skikkeleg stikk....
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #7 Skrevet 13. januar 2021 Syngensang skrev (9 minutter siden): Er det velmeinte ord som ein i sin kyniske og konspiratoriske hjerne fordreier til ei det ugjenkjennelege, eller om denne søte dama har eit slanagfjes under maska og gav deg eit skikkeleg stikk.... Det at du i det hele tatt lurer på det, tyder for meg på det første. Anonymkode: 3eefb...89d
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2021 #8 Skrevet 13. januar 2021 Jeg ville ha fortrukket å bli møtt med forståelse for at alle kan gjøre en brøler så lenge dette er en engangsforteelse. Med litt humor a la: fikk du en akutt hjerneblødning eller ja, man kan jo også lufte ut ved å knuse vinduet... Om jeg gjør noe jeg i etterkant oppdager var en stor feil eller lignende pleier jeg å unnskylde, ordne opp (om det er mulig) og lette stemningen med en humoristisk kommentar om min egen feilbarlighet og klossthet. Det pleier å avverge de fleste. Anonymkode: cf5cf...30d
Syngensang Skrevet 13. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 13. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Det at du i det hele tatt lurer på det, tyder for meg på det første. Anonymkode: 3eefb...89d Ja, av og til det første, og andre gongar det andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå