Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #1 Skrevet 11. januar 2021 Jeg har sunket litt lavt nå, det vet jeg. Jeg er så lei så nå gikk faen i meg. Vi bor i en  enebolig men deler vei med naboen. Vi har også felles søppelhus. Disse naboene har bodd her på den tredje vinteren nå, men ikke en gang har de måket gårdsplassen. Gårdsplassen er såpass brei at det er plass til. 3-4 biler i bredden. Nå måket jeg kun 2 bredder mot min side. Den delen av gårdsplassen som er mot han måket jeg ikke. Veien mot søppelhuset måket jeg også, kun på min side. Brøytebilen var her før helgen å det lå masse svære isklumper som jeg har stått å hakket isklumper bort foran søppelhuset. Så nå står fire søppeldunker ved siden av hverandre. To av de (mine) er det måket vei til, hans to har 60cm snø og isklumper foran seg. Blir kjipt for han når søpla skal tømmes i dag, tviler på at de som kjører søppelbilen tar med hans søppel når de må grave frem dunken først. Jeg er så lei. Jeg har snakket med han og han «skal måke neste gang». Jeg var borte i 5 dager nå å kommer hjem til snø. Han er hjemme, jeg ser lys i huset og fotspor i snøen. Gubben er 38 år så ikke alderen det står på. Det ser skikkelig dumt ut på gårdsplassen men håper han tar hintet, latsabb. Anonymkode: 1a39b...781
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Men han gjør da hva han vil med sin del og du gjør hva du vil med din. Det er ingen fasit som sier at en må måke gårdsplassen sin. Jeg gjør heller ikke det, jeg kjører den opp, og lager bare en sti fra bilen til husdøra. Hadde naboen blandet seg i det hadde han fått beskjed om å måke den selv. Anonymkode: 23fc6...d39
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Jeg hadde ett forhold til en gift mann å konen fant det ut så begynte hun med masse drittslenging. Så etter noen månender hevnet jeg meg med å spørre om gravidklær på en salgsside jeg visste hun var på. Hun fikk med seg innlegget å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Der fikk hun seg en lærepenge! Anonymkode: 11f34...6de
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 Hva er barnslig med dette, egentlig? Du oppfører deg slik en normal mann ville gjort, ikke slik altfor mange kvinner gjør (som er å gjøre jobben for andre, og brenne ut seg selv). Lær deg å bli tøff nok til å ta dette som en selvfølge. Anonymkode: 5a1a0...1c2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg hadde ett forhold til en gift mann å konen fant det ut så begynte hun med masse drittslenging. Så etter noen månender hevnet jeg meg med å spørre om gravidklær på en salgsside jeg visste hun var på. Hun fikk med seg innlegget å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Der fikk hun seg en lærepenge! Anonymkode: 11f34...6de Herregud, javisst, hun der trengte virkelig en lærepenge. Ikke du, du trengte ikke en lærepenge. Bare hun  Anonymkode: 5a1a0...1c2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Jeg hadde ett forhold til en gift mann å konen fant det ut så begynte hun med masse drittslenging. Så etter noen månender hevnet jeg meg med å spørre om gravidklær på en salgsside jeg visste hun var på. Hun fikk med seg innlegget å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Der fikk hun seg en lærepenge! Anonymkode: 11f34...6de Det var ikke barnslig! Det var slemt! Anonymkode: eab18...3dd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #7 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men han gjør da hva han vil med sin del og du gjør hva du vil med din. Det er ingen fasit som sier at en må måke gårdsplassen sin. Jeg gjør heller ikke det, jeg kjører den opp, og lager bare en sti fra bilen til husdøra. Hadde naboen blandet seg i det hadde han fått beskjed om å måke den selv. Anonymkode: 23fc6...d39 Vi eier gårdsplassen sammen. Dvs at vi begge har ansvar for felles parkering, også måking. Hva han gjør til sin dør er det samme for meg, men lykke til med å kjøre inn bilen på en gårdsplass full av snø. Men vi parkerer der det er måkt så får han grave frem sin egen bil😅.  hi Anonymkode: 1a39b...781
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #8 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Jeg har sunket litt lavt nå, det vet jeg. Jeg er så lei så nå gikk faen i meg. Vi bor i en  enebolig men deler vei med naboen. Vi har også felles søppelhus. Disse naboene har bodd her på den tredje vinteren nå, men ikke en gang har de måket gårdsplassen. Gårdsplassen er såpass brei at det er plass til. 3-4 biler i bredden. Nå måket jeg kun 2 bredder mot min side. Den delen av gårdsplassen som er mot han måket jeg ikke. Veien mot søppelhuset måket jeg også, kun på min side. Brøytebilen var her før helgen å det lå masse svære isklumper som jeg har stått å hakket isklumper bort foran søppelhuset. Så nå står fire søppeldunker ved siden av hverandre. To av de (mine) er det måket vei til, hans to har 60cm snø og isklumper foran seg. Blir kjipt for han når søpla skal tømmes i dag, tviler på at de som kjører søppelbilen tar med hans søppel når de må grave frem dunken først. Jeg er så lei. Jeg har snakket med han og han «skal måke neste gang». Jeg var borte i 5 dager nå å kommer hjem til snø. Han er hjemme, jeg ser lys i huset og fotspor i snøen. Gubben er 38 år så ikke alderen det står på. Det ser skikkelig dumt ut på gårdsplassen men håper han tar hintet, latsabb. Anonymkode: 1a39b...781 Gjort det samme selv. Vi var 4 boenheter som delte gårdsplass, og selv om det ikke var pålagt var det naturlig for alle at vi måkte for hverandre... Dvs for 3 av oss. Det bodde ei ung (tidlig 20-årene, vi andre var slutten av 20-årene) jente i ene enheten, hun deltok aldri i noen som helst "dugnad". Alt fra måking, maling av huset, rydding ute etc. Greit at det ikke var pålagt, hun hadde nok retten på sin side, men det handler om folkeskikk tross alt. Man bidrar litt til felleskapet når man kan. Et par ganger måkte vi demonstrativt 3 av 4 parkeringer. Da parkerte hun nede i veien i steden, helt til hun fikk bot. Maken til bortskjemt og lat jente har jeg skjeldent sett. Skal sies at hun gjorde mye annet vi ble oppgitt over også, som feks vors og nashpiel hver eneste helg. Og da bråk til 3-4 tiden. Jeg skal bo i enebolig frem til jeg blir gammel, kjenner jeg. Så mye lettere å forholde seg til naboer når man ikke har fellesareal 😅 Anonymkode: 317a1...3c5
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #9 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (43 minutter siden): Jeg hadde ett forhold til en gift mann å konen fant det ut så begynte hun med masse drittslenging. Så etter noen månender hevnet jeg meg med å spørre om gravidklær på en salgsside jeg visste hun var på. Hun fikk med seg innlegget å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Der fikk hun seg en lærepenge! Anonymkode: 11f34...6de Akkurat. Anonymkode: f15df...6b8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #10 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg hadde ett forhold til en gift mann å konen fant det ut så begynte hun med masse drittslenging. Så etter noen månender hevnet jeg meg med å spørre om gravidklær på en salgsside jeg visste hun var på. Hun fikk med seg innlegget å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Der fikk hun seg en lærepenge! Anonymkode: 11f34...6de Særlig. Hvis det er sant, er du bare sørgelig. Anonymkode: 9064d...84a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Særlig. Hvis det er sant, er du bare sørgelig. Anonymkode: 9064d...84a Hvis det er sørgelig å være smart så for all del, da er hun sørgelig. Jeg synes den var smart. Anonymkode: ac5b9...01b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 Det du gjør nå er jo ikke barnslig i det hele tatt, Hi. Den som oppfører seg barnslig her, ved å ikke ta ansvar og forvente at dere ordner opp for ham og gjør hans arbeid, det er jo naboen din. Jeg ville gjort det samme som deg Anonymkode: cfdc2...90b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis det er sørgelig å være smart så for all del, da er hun sørgelig. Jeg synes den var smart. Anonymkode: ac5b9...01b Er det der smart? Ekstremt lavmål og mindre intelligent. Anonymkode: 9064d...84a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #14 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg hadde ett forhold til en gift mann å konen fant det ut så begynte hun med masse drittslenging. Så etter noen månender hevnet jeg meg med å spørre om gravidklær på en salgsside jeg visste hun var på. Hun fikk med seg innlegget å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Der fikk hun seg en lærepenge! Anonymkode: 11f34...6de Ehhh? Så du meiner du var i din fulle rett til å ha eit forhold til mannen hennar, og at DU burdet hevne deg etter henna reaksjon? Lavmål og endå eit lavmål under det igjen... Anonymkode: 78815...16f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #15 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis det er sørgelig å være smart så for all del, da er hun sørgelig. Jeg synes den var smart. Anonymkode: ac5b9...01b Hvorfor skal hun straffe kona for at mannen er utro? Og hvordan skal hun forklare en manglende graviditet ovenfor andre kjente som leser annonsen? Skal hun lyve på seg en spontanabort i tillegg? Ikke på noe plan eller noe sted på denne jordkloden vil en slik handling betegnes som smart. Anonymkode: f15df...6b8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #16 Skrevet 11. januar 2021 Jeg puttet rekeskall i bilen til eksen min. Han fortjente det så utrolig, og jeg har ikke det minste dårlig samvittighet. Men barnslig? Absolutt. Men så utrolig verd det! For et styr han fikk Anonymkode: f15df...6b8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #17 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Men han gjør da hva han vil med sin del og du gjør hva du vil med din. Det er ingen fasit som sier at en må måke gårdsplassen sin. Jeg gjør heller ikke det, jeg kjører den opp, og lager bare en sti fra bilen til husdøra. Hadde naboen blandet seg i det hadde han fått beskjed om å måke den selv. Anonymkode: 23fc6...d39 Akkurat det samme tenkte jeg Anonymkode: 17bbf...d29
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #18 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg hadde ett forhold til en gift mann å konen fant det ut så begynte hun med masse drittslenging. Så etter noen månender hevnet jeg meg med å spørre om gravidklær på en salgsside jeg visste hun var på. Hun fikk med seg innlegget å trodde at jeg var gravid med mannen hennes. Der fikk hun seg en lærepenge! Anonymkode: 11f34...6de Det var bare ondskapsfult. Anonymkode: e3ef3...3ce
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #19 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Hvorfor skal hun straffe kona for at mannen er utro? Og hvordan skal hun forklare en manglende graviditet ovenfor andre kjente som leser annonsen? Skal hun lyve på seg en spontanabort i tillegg? Ikke på noe plan eller noe sted på denne jordkloden vil en slik handling betegnes som smart. Anonymkode: f15df...6b8 Hun straffet ikke konen fordi mannen var utro. Hun tok igjen fordi konen slengte dritt om henne, gikk rundt og baksnakket henne. Hun fortjener ikke å straffes (av konen) fordi mannen var utro. Anonymkode: ac5b9...01b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #20 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hun straffet ikke konen fordi mannen var utro. Hun tok igjen fordi konen slengte dritt om henne, gikk rundt og baksnakket henne. Hun fortjener ikke å straffes (av konen) fordi mannen var utro. Anonymkode: ac5b9...01b Hun fortjente det så absolutt når hun visste hun var sammen med en som var gift Anonymkode: 17bbf...d29
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2021 #21 Skrevet 11. januar 2021 Jeg hadde ei helt grusom dame som nabo engang. Hun var totalt opphengt i flaggregler og banket pÃ¥ dørene til folk dersom man ikke til enhver tid passet tiden. Vi snakker pÃ¥ minuttet. Dette gjaldt altsÃ¥ balkongflagg. Jeg ble sÃ¥ utrolig lei gnÃ¥linga som ogsÃ¥ gjaldt at hun passet pÃ¥ trappevask, snømÃ¥king og alt mulig annet at jeg pÃ¥ pur F hang opp flagget rett før jeg reiste pÃ¥ en 5 ukers ferie. Da jeg kom hjem lÃ¥ det 4 hÃ¥ndskrevne klager fra henne i postkassa 😅. BÃ¥de hun og jeg flyttet etterhvert.Â
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #22 Skrevet 11. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (45 minutter siden): Jeg hadde ei helt grusom dame som nabo engang. Hun var totalt opphengt i flaggregler og banket på dørene til folk dersom man ikke til enhver tid passet tiden. Vi snakker på minuttet. Dette gjaldt altså balkongflagg. Jeg ble så utrolig lei gnålinga som også gjaldt at hun passet på trappevask, snømåking og alt mulig annet at jeg på pur F hang opp flagget rett før jeg reiste på en 5 ukers ferie. Da jeg kom hjem lå det 4 håndskrevne klager fra henne i postkassa 😅. Både hun og jeg flyttet etterhvert. Det der er ikke bare barnslig, men utrolig respektløst mot flagget vårt. Drar du det langs bakken på 17mai også? Anonymkode: 23fc6...d39
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. januar 2021 #23 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Det der er ikke bare barnslig, men utrolig respektløst mot flagget vÃ¥rt. Drar du det langs bakken pÃ¥ 17mai ogsÃ¥? Anonymkode: 23fc6...d39 Det er selvsagt ikke noe jeg ville gjort i dag og det hører ingen sted hjemme. Jeg ville bare irritere naboen. Jeg burde gjort noe annet. Ingen annen unnskyldning enn at jeg var ung og dum.. Og irritert.Â
Himmel og hav Skrevet 11. januar 2021 #24 Skrevet 11. januar 2021 Den ene naboen min praktiserer frittgÃ¥ende hund, noe han gjerne mÃ¥ gjøre innenfor egen tomt. Problemet var at hunden hans hadde sitt favorittbæsjested rett utenfor min vaskeromsdør. Jeg snakket med naboen om det flere ganger og ba han i det minste om Ã¥ plukke opp etter den firbeinte, men det mente han at ikke var hans problem, det var jo tross alt i min hage. Da begynte jeg konsekvent Ã¥ bære bæsjen bort og slenge den inn i hans gÃ¥rd. SÃ¥ falt det seg sÃ¥nn at jeg fikk tatt pelsen pÃ¥ fersken en gang og ga den en dusj med hageslangen, da slutta den Ã¥ drite hos oss og valgte hagen til en annen nabo. Han var langt mindre diplomatisk og passivaggressiv enn meg, sÃ¥ der ble det oppvask. Bikkja er fortsatt frittgÃ¥ende, men sikre kilder sier at eieren nÃ¥ er observert med bæsjepose ved flere anledninger.Â
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #25 Skrevet 11. januar 2021 Kastet alle brunsneglene jeg fant i egen hage inn i kjøkkenhagen til en nabo som var på ferie. Hun hadde tatt seg til rette på tomtegrenser, var ufin, kjeftet på ungene for alt. I det store og hele helt forferdelig. Skal si hun klikka da hun kom hjem fra ferie og alt var ødelagt. Hun forsøkte å verve oss naboer til å gå på sneglejakt i borettslaget. Brått var vi alle buddhister. Vi dreper INGEN dyr. Nå har hun flytta. Anonymkode: 7e982...c63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå