Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Heii barnet mitt blir 2 år i neste måned og blir en saksforberedende møte i slutten av neste måned. Og lurer på hva som er normalt samvær der og da, Når det kommer til feks ferier og langhelg, barnet mitt overnatter lørdag-søndag og er en gang i uken hos pappaen sin så blir nokk nå fredag-søndag. Men blir det da 1 uke sommerferie hos mor og hos far eller er dette anbefalt når barnet er blitt 3? Hvordan var det hos dere? Anonymkode: 347d7...67c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #2 Skrevet 11. januar 2021 Fra tre tror jeg. Nylig startet med samvær? Første sommerferie og så lite barn så anbefales det kun ordinært samvær hele sommeren. Det betyr at du ikke kan reise på lang ferie heller. Anonymkode: 91554...ccc
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #3 Skrevet 11. januar 2021 Hvis barnet er trygg på far, så kan du fint ha vanlig samvær. Evt dersom dere skal skrive ny samværskonrakt kan dere ha som punkt at avtalen kan revurderes etter eks sommerferien. Anonymkode: 61fa8...289
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #4 Skrevet 11. januar 2021 her hadde barna samvær når vi skilte oss når de var 1 og 2,5 år, de er idag 15 og 16,5 år og er svært takknemlig at vi tenkte mer på dem enn oss selv, de har kjempe godt forhold til både meg, mannen og tvillingene på 5 og far, kone, og deres 4 barn på 8,5,snart 3 og 1, man må alltid sette behovet til barnet først, og her var barna like glad i begge og han ene mest mamma gutt og jenta mest pappa, så tenker at hvis barnet er trygg på far, så går 50/50 fint Anonymkode: fb6cb...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå