Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Hei, er det noen som har tro på at man kan gjennomføre en normal bryllupsfest denne sommeren? da mener jeg uten å holde 1 meters avstand , få klemme brudeparet osv. Jeg tror ikke det , men sitter langt inne å utsette enda en gang (skulle vært i 2020). Anonymkode: 49075...2aa
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Nei, jeg tror ikke det blir mulig i juli. Anonymkode: 4590a...e21
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Lov å håpe 🤞🤞 skulle selv gifte meg sommeren 2020. Ble flyttet til januar i år, og er nå flyttet en tredje gang til høsten (oktober). Håper virkelig å kunne gjennomføre bryllupet da, men regner med det fortsatt blir noen restriksjoner. Men håper på færre restriksjoner og god gjennomføringsmulighet 🤞 Anonymkode: 425f7...be2
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Jeg tror det fortsatt vil være begrensninger på reiser, men at bryllup kan gjennomføres nesten normalt på slutten av sommeren. Juli er kanskje litt tidlig, men i hvertfall fra august/september. (Egentlig bare bill gjetting.) Anonymkode: cb4ed...7ab
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #6 Skrevet 11. januar 2021 Det blir jo bare ville gjetting ja, men jeg velger å være negativ/realistisk 🙈 tror ikke vi gidder å utsette igjen, bare driter i festen og kjører på med vielse og noe for de nærmeste 🙂 Hi Anonymkode: 49075...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå