Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Litt som det her... https://www.google.com/amp/s/www.t3.com/au/amp/news/top-pt-tells-you-how-to-get-a-six-pack-in-15-minutes-without-even-leaving-your-living-room Anonymkode: 05c18...be7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Det burde alle ha Anonymkode: db5b1...e1d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Markerte muskler, six pack er hot hvis mannen er hot. Men det må ikke være for mye, noe jeg synes det er, på han på bildet. Anonymkode: 3fc63...f9e
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Det var litt for mye synes jeg. Liker ikke menn som bruker all fritid på trening. Anonymkode: c9b6a...8d5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Det har mannen min, og det er sexy. Anonymkode: 36ce6...6be
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Liker ikke i det hele tatt. Liker helt vanlige kropper jeg. 🙂 Liker heller brede skuldre og sterke armer, ikke trente. Anonymkode: 6b68f...bbc
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Litt som det her... https://www.google.com/amp/s/www.t3.com/au/amp/news/top-pt-tells-you-how-to-get-a-six-pack-in-15-minutes-without-even-leaving-your-living-room Anonymkode: 05c18...be7 At de er feminine. Vil ha en machomann over en jåledokke hvilken dag som helst. Anonymkode: e12ef...eaf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): At de er feminine. Vil ha en machomann over en jåledokke hvilken dag som helst. Anonymkode: e12ef...eaf Feminin faktisk. Jålete er nå en ting, men six pack har da aldri vært feminint. Anonymkode: 435cd...036
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Feminin faktisk. Jålete er nå en ting, men six pack har da aldri vært feminint. Anonymkode: 435cd...036 Akkurat det står jeg heldigvis fritt til å mene selv om du ikke er enig. Tror sjelden norske menn som ser sånn ut i 2021 gjør det pga hardt arbeid. Anonymkode: e12ef...eaf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #10 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Akkurat det står jeg heldigvis fritt til å mene selv om du ikke er enig. Tror sjelden norske menn som ser sånn ut i 2021 gjør det pga hardt arbeid. Anonymkode: e12ef...eaf Feminin er nå et ord som betyr at noe ser kvinnelig ut, så du kan jo ikke selv diktere hva ord skal bety. Hvorfor er det negativt at noen trener og tar vare på kroppen? Menn bruker mindre tid på litt trening enn mange damer på fullsparkling av ansikt hver dag og strigling av hår. Anonymkode: 435cd...036
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #11 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Feminin er nå et ord som betyr at noe ser kvinnelig ut, så du kan jo ikke selv diktere hva ord skal bety. Hvorfor er det negativt at noen trener og tar vare på kroppen? Menn bruker mindre tid på litt trening enn mange damer på fullsparkling av ansikt hver dag og strigling av hår. Anonymkode: 435cd...036 Spørsmålet var hva JEG synes, så hvis du på død og liv skal arrestere noen her, så attester deg selv for å angripe, ikke meg for å svare. Du har forresten feil i to ting; Feminitet handler ikke bare om utseendet, men om væremåte (hvilket er årsak til at jeg ikke liker markerte magemuskler). Femininitet er ikke negativt, ei heller det å foretrekke menn som ikke er feminine. Sånn, gå og hakk på noen andre nå. Anonymkode: e12ef...eaf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #12 Skrevet 10. januar 2021 Fint å se på, men ikke noe jeg vil ha. Tenk på hvor mange timer som går med på trening? Nei, vil ha en med tid til meg og familien i stedet. Anonymkode: cd738...c81
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #13 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Feminin er nå et ord som betyr at noe ser kvinnelig ut, så du kan jo ikke selv diktere hva ord skal bety. Hvorfor er det negativt at noen trener og tar vare på kroppen? Menn bruker mindre tid på litt trening enn mange damer på fullsparkling av ansikt hver dag og strigling av hår. Anonymkode: 435cd...036 Egentlig litt enig med hun du krangler med. Det oppfattes jo som feminint å bruke masse tid og ressurser på å pynte seg/gjøre seg lekker. Den typen abs er produkt av pyntetrening, ikke manuelt arbeid, styrking av nyttige muskler eller investering i helse. Det er liksom bare forfengelig og dårlig bruk av tid. Jeg digger trente, sterke, smidige menn som jobber, tar vare på helsen sin og har tid til familien. Som går på skitur med oss spiser godteri etterpå på lørdag i stedet for å stikke på Sats og pumpe. Anonymkode: 00617...c7a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #14 Skrevet 10. januar 2021 Jeg liker det 😊 Men ikke nødvendigvis fordi det ser bra ut ,det gjør jo det også, men fordi det sender ut signaler om at en tar vare på seg selv. Når det er sagt, så er det en balanse! Og jeg vil ha en mann som er allsidig. Dvs en som kan holde følge med meg opp fjellet, løpe med meg og trene styrke med meg❤️ En sånn jeg har i dag.. Anonymkode: 1b1b2...e8d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #15 Skrevet 10. januar 2021 Det har eg faktisk aldri brydd meg om. Veit ikkje om eg har sett det i virkeligheten engang. Anonymkode: 16b7b...7aa
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #16 Skrevet 11. januar 2021 Helt greit hvis jeg ellers liker ham, men latterlig hvis han ikke bruker musklene sine til noe nyttigere enn å trene og vise seg frem. Anonymkode: 91dc3...c52
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #17 Skrevet 11. januar 2021 En så trent kropp er altfor stram! Liker godt muskler, men det må være muskler som har kommet av hardt arbeid eller trening i form av noe annet enn å løfte vekter på studio. Anonymkode: 223bb...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå