Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Er det et kompliment? Anonymkode: a490e...1b5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Det vil jeg da i aller høyeste grad påstå? Så sant det ikke er sagt på en ironisk/sarkastisk måte vel og merke. Anonymkode: cfbfc...10a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #3 Skrevet 10. januar 2021 Det er et kompliment om det er rom for det i relasjonen. Jeg har både sagt og fått høre det fra menn jeg har hatt seksuelle forhold til. Om for eksempel en fremmed, sjefen eller Onkel Johnny sier det er det er overtramp. Anonymkode: 70f76...be1
Syngensang Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Tja, kjem heilt an på situasjon, tonefall og personen som seier det. Td, ein kjæreste eller eit kjæresteemne i eit godt tonefall og rett situasjon er det nok absolutt det! Men, sagt i forbindelse med at du skal prestere på andre plan enn å vere deilig er det forferdeleg nedlatande. Eks: du har feila på ei oppgåve som var litt vanskeleg og kollega eller sjefen hevdar at dette fekk du ikkje til fordi: "du er berre deilig du.(implisitt, du får ikkje til noko anna) " (ser at det siste eksempelet der lyser konspirasjonsteoriar og generell mistillit til menneskeheita, men men)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Var faktisk en venninne av meg som sa det😅 I forbindelse at jeg er singel å begynner å bli frustrert. Sa at jeg sikkert ikke vil finne noen... Da sa hun det. Men har også hørt menn som har sagt det på en naturlig måte, ikke dritafull-på-byen-måte. Anonymkode: a490e...1b5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #6 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Var faktisk en venninne av meg som sa det😅 I forbindelse at jeg er singel å begynner å bli frustrert. Sa at jeg sikkert ikke vil finne noen... Da sa hun det. Men har også hørt menn som har sagt det på en naturlig måte, ikke dritafull-på-byen-måte. Anonymkode: a490e...1b5 Da er du nok deilig, da, og må ta det som et kompliment. Anonymkode: b3347...dbb
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #7 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Var faktisk en venninne av meg som sa det😅 I forbindelse at jeg er singel å begynner å bli frustrert. Sa at jeg sikkert ikke vil finne noen... Da sa hun det. Men har også hørt menn som har sagt det på en naturlig måte, ikke dritafull-på-byen-måte. Anonymkode: a490e...1b5 Min venninne kunne sagt det. Det er slik hun uttrykker seg, og ville da ment at jeg var et herlig menneske på alle måter.. Så ta det som et kompliment fra din venninne 😊 Anonymkode: cebe9...f26
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #8 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Da er du nok deilig, da, og må ta det som et kompliment. Anonymkode: b3347...dbb Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Min venninne kunne sagt det. Det er slik hun uttrykker seg, og ville da ment at jeg var et herlig menneske på alle måter.. Så ta det som et kompliment fra din venninne 😊 Anonymkode: cebe9...f26 Ja, tar det som et kompliment, men hun mener det nok litt mer utseendemessig🥰 Anonymkode: a490e...1b5
Syngensang Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Var faktisk en venninne av meg som sa det😅 I forbindelse at jeg er singel å begynner å bli frustrert. Sa at jeg sikkert ikke vil finne noen... Da sa hun det. Men har også hørt menn som har sagt det på en naturlig måte, ikke dritafull-på-byen-måte. Anonymkode: a490e...1b5 Då var det absolutt eit kompliment 👍😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå