Leverpostei Skrevet 10. januar 2021 #1 Skrevet 10. januar 2021 Etter mange år med mye grønt i kosten har jeg endelig droppet kjøtt for godt, og spiser nå vegetarisk + litt fisk/ skalldyr. Jeg har ikke behov for å gi det noe navn, men jeg hadde satt stoooor pris på oppskrift på deres favorittretter! Trenger egentlig inspo til både rene vegetarretter og fiskeretter. (Jeg ble kjempeglad da jeg så den andre lange tråden, men der var det mye sur stemning).
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #2 Skrevet 10. januar 2021 Vi spise mye vegetar, og jeg finner min inspirasjon på indiskvegetar.no Mange gode retter uten erstatningsprodukter, for det bruker jeg ikke... et kjøkken i Istanbul har også mye fristende 😊 Anonymkode: ed52c...5ed
Leverpostei Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Vi spise mye vegetar, og jeg finner min inspirasjon på indiskvegetar.no Mange gode retter uten erstatningsprodukter, for det bruker jeg ikke... et kjøkken i Istanbul har også mye fristende 😊 Anonymkode: ed52c...5ed Takk, der var det mye som så godt ut! 🤩 Elsker indisk!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #4 Skrevet 10. januar 2021 Denne har jeg fått anbefalt, men har ikke smakt den selv enda https://www.vegetarbloggen.no/2018/03/08/blomkal-tikka-masala/ Anonymkode: 2846b...2a7
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #5 Skrevet 10. januar 2021 Denne er kjempegod!!! Anonymkode: ed52c...5ed
Leverpostei Skrevet 10. januar 2021 Forfatter #6 Skrevet 10. januar 2021 Ah, mer indisk, takk! 😍 Veldig greit med sånt som kan fryses i porsjoner også, for resten av familien er ikke like dedikerte som meg 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå