Gå til innhold

Dere med barn som har regulering eller plate

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en som skal ha regulering og en som skal få plate for skjevt bitt. De skal få dette samme dag. Det som jeg er redd for er hva jeg må betale første gangen? Har dårlig råd og mange regninger denne mnd. Får en faktura alle plassene?

Anonymkode: f642e...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring og hør med de. Jeg fikk faktura og betalingsplan etterhvert, men om det er slik alle steder, vet jeg ikke. 

Skrevet

Vi fikk oversikt over hva de forskjellige kontrollene skulle koste inkl hva som skulle betales ved påsetting på siste kontroll før reguleringen ble satt på. Vi betalte ca 8500 kr ved påsetting (hvis jeg husker rett). De gir i utgangspunktet ikke faktura, men jeg har fått det en gang da jeg ble frastjålet kortet på vei til tannlegen...

Anonymkode: 16fa0...39e

Skrevet

Her hos oss fikk vi faktura, og kunne ikke betale direkte hos tannlegen. Vil tro det da er forskjellig praksis, så du kan vel ringe og høre med dem :)

Anonymkode: e94f6...dbb

Skrevet

Her får man faktura i posten annenhver måned, betaler ingenting hos tannlegen. De lager en totalsum, deler det på antall måneder de tror reguleringen skal være på og sender faktura annenhver måned, så beløpet blir delt opp.

Anonymkode: f8a00...40c

Skrevet

Ulike praksiser her ser jeg. Tror jeg får ringe opp og høre om det kan deles opp. Regner med hun skal ha regulering i 2 år så må kunne fordeles på disse årene. Får søskenrabatt også. 

Anonymkode: f642e...e0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...