Gå til innhold

Hva er vanlig ang kino...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er normalt for voksne på familiefilm sammen med barna? Jeg gjør det for barna, men syns egentlig barnefilmer er kjedelig... men min mann derimot kjøper stor popkorn og lever seg skikkelig inn. Koser seg og blir irritert hvis et av barna må på toalettet fordi da mister min mann mye av filmen. 🤔 Jeg går med glede på toalettet med barna. Dere da? Hvem gjør hva? 

Anonymkode: 5639e...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tar stein, saks, papir for å bestemme hvem som må gå. Vi hamstrer inn på godt og er mer med i filmen enn barna! 

Anonymkode: 2b4a0...d98

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Vi tar stein, saks, papir for å bestemme hvem som må gå. Vi hamstrer inn på godt og er mer med i filmen enn barna! 

Hvem som må gå...på kino? Eller på toalettet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvem som må gå...på kino? Eller på toalettet? 

På toalettet! 😊

Skrevet

Vi går på do før filmen og velger filmer som er maks 1,5 time. ;)

Anonymkode: 322e8...edf

Skrevet

Jeg blir ikke sur hvis barna må på toalettet mitt i filmen, men jeg blir irritert inni meg, vil ikke gå glipp av filmen. 😂 Selvfølgelig gleder jeg meg med barna samme hvilken film det er. Jeg har prikka endel fedre på skulderen fordi di sitter og scroller på tlf mens de sitter sammen med barna på kino. Irriterende. Både at det lyser opp, og fordi de jaggu burde klare å leve seg inn i det barna interesserer seg for. 

Anonymkode: 97e7a...557

Skrevet

Jeg gleder meg til å gå på kino med 4 åringen 🙂, han har aldri vært på kino, vi skulle egentlig i høst men på grunn av korona så har vi utsatt det. Men jeg hadde veldig lyst til å se den brannmann Sam filmen som var i høst. 

Anonymkode: b5dfe...998

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg blir ikke sur hvis barna må på toalettet mitt i filmen, men jeg blir irritert inni meg, vil ikke gå glipp av filmen. 😂 Selvfølgelig gleder jeg meg med barna samme hvilken film det er. Jeg har prikka endel fedre på skulderen fordi di sitter og scroller på tlf mens de sitter sammen med barna på kino. Irriterende. Både at det lyser opp, og fordi de jaggu burde klare å leve seg inn i det barna interesserer seg for. 

Oi! Må innrømme jeg hadde blitt rimelig sur hvis en voksen prikka meg på skulderen å ba meg følge med på filmen! Pleier å se filmen jeg altså, er mer greia med å bli snakka til av en annen. 

Anonymkode: 47c0f...2c3

Skrevet

Dette avhenger vel veldig av ens egen personlighet. Noen barnefilmer syns jeg er gøyale og en glede å se med ungene, mens andre filmer ser jeg kun for barnas del (som Brannmann Sam og Brillebjørn). Blir ikke sur om ungene må på do altså :) Mannen derimot kan godt leve seg godt inn i barnefilmer og kan hysje på ungene fordi han vil følge med. 

Anonymkode: b1ccd...7ab

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Oi! Må innrømme jeg hadde blitt rimelig sur hvis en voksen prikka meg på skulderen å ba meg følge med på filmen! Pleier å se filmen jeg altså, er mer greia med å bli snakka til av en annen. 

Men om du har på telefonskjerm bør du bankes.

Anonymkode: 2dba0...d5b

Skrevet

Noen filmer synes jeg er veldig gøy å se med barna, mens andre som f. eks my little pony ser jeg kun for barnet . 🙈

Anonymkode: b654c...d16

Skrevet

Jeg elsker kino, men har vært på ett par filmer som gjorde at 1.5 timer føltes som ett døgn! 

Men stort sett er vi like ivrige, både store og "små" (minste er på 11 år) 

Anonymkode: 3da24...feb

Skrevet

Har 3 barn, og vært med de på kino maaange ganger. Men har faktisk aldri opplevd at noen av de har måttet på do under filmen. Går alltid på do før filmen starter da. 😉 

Jeg følger jo alltid med på filmen, selv om det har vært noen jeg ikke akkurat har hatt så fryktelig lyst til å se sånn for min egen del. 😉 Men når man følger med, så blir det jo fort til at man lever seg inn i det likevel. 🙂 

Anonymkode: afa81...241

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Så du sitter med telefonen i hånda og scroller på kino? Plager andre med lys i en mørk sal? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...