Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Skal kjøpe brudekjole og jeg er på full leting nå.Ville dere kjøpt brukt eller ny brudekjole?Og hvis ikke brukt, hvorfor? Jeg blir veldig knyttet til slike ting og er litt redd for å kjøpe noe slikt som er brukt av andre på en sånn spesiell dag.Jeg er sikkert den eneste🙈iallefall ifølge søsteren min😅 Anonymkode: c924c...b4e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Jeg ville kjøpt brukt hvis jeg fant noe brukt jeg virkrlig likte. Problemet er at det ikke er så enkelt. Anonymkode: 4c03d...17d
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Neida, du er ikke den eneste Nå har ikke jeg vært gift, og mangler nå en mann å vurdere å gifte meg med også Men jeg er også litt slik at jeg kan knytte meg til ting som har en spesiell symbolbetydning for meg. Jobber imidlertid med saken, for det er lett å samle på seg ting som man egentlig ikke trenger eller tar frem. Så jeg forsøker å begrense meg til ting som jeg velger å ha fremme eller tar frem innimellom. Jeg har innsett at en brudekjole nok ikke vil bli tatt frem for ofte Skal jeg gifte meg en dag, og det skulle bli aktuelt med en ordentlig brudekjole, da tviler jeg uansett på om jeg finner en brukt som vil passe meg pga. høyde og fasong. Så slik sett vil jeg nok måtte kjøpe en ny. Så måtte jeg heller brukt litt energi på greie å selge den i ettertid Skal du kjøpe brukt, vær sikker på at det er mulig å gjøre ev. tilpasninger av kjolen, at det vil bli fint. Jeg har ikke peiling på slikt, så skulle jeg kjøpt en brukt som måtte tilpasses så måtte jeg hatt med meg den som ev. skulle tilpasset den. Lykke til, Hi, uansett hva du velger Anonymkode: 7865e...8a6
amandine Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Jeg ville kjøpt brukt, uten tvil. Jeg ville funnet en drøm i lett silke fra Leila Hafzi på finn, så hadde jeg fått den tilpasset meg, og så hadde jeg beholdt den.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Jeg kjøper gjerne mye brukt. Det har jeg gjort i alle år. Men brudekjolen min var ny, og jeg ville ha noe ingen hadde brukt før meg. Har tatt vare på den i tilfelle datteren min vil bruke den. Selv om jeg ikke tror hun vil det, hun er 19 år, har prøvd den, og sier det ikke er helt hennes stil. Du må jo bare gjøre det som føles rett før deg. Anonymkode: b011c...c1c
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Jeg kjøpte ny. Men mest fordi jeg var usikker på hva jeg ville ha, og ville ha hele opplevelsen med å dra i butikk å prøve flere kjoler til jeg fant MIN kjole 😊 Men man kunne jo sikkert prøvd i butikk, også lett etter den brukt etterpå. Jeg endte i hvert fall opp med å kjøpe ny. Nå har den hengt i skapet mitt i snart 10 måneder da bryllupet blir utsatt og utsatt. Håper jeg får brukt den snart 😅 Anonymkode: 8c6a2...89a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Fant en nydelig brukt kjole selv. Til minipris av hva det ville kostet nytt. Vet ikke om jeg vil selge den videre eller se om datteren min vil arve en vakker dag. Anonymkode: e0e3f...597
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå