Gå til innhold

Hva er den beste egenskapen du ser hos andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...

Anonymkode: 1bd97...c0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvem det er snakk om det. Noen kan være helt fantastisk på et område der andre feiler. 

Anonymkode: 0dc7a...39b

Skrevet

At de er inkluderende😊

Skrevet

Takk😊andre?

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ka  plukke ut en egenskap. Det er helt ulike ting jeg verdsetter hos en venninne, en ektemann og en statsminister for eksempel.

Anonymkode: 934b0...47b

Skrevet

Hos venner/kollegaer

Skrevet

Raushet. 

Anonymkode: 01bfb...1e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hos venner/kollegaer

Ærlighet

Skrevet

Empati. Og ikke bare med de nærmeste eller de av samme etnisitet eller sosial klasse, men med mennesker rundt om både i vårt eget land og resten av verden. Mangelen på sådan er rett og slett usmakelig og gir meg forakt for personen. 

Skrevet
Optatium skrev (22 minutter siden):

Empati. Og ikke bare med de nærmeste eller de av samme etnisitet eller sosial klasse, men med mennesker rundt om både i vårt eget land og resten av verden. Mangelen på sådan er rett og slett usmakelig og gir meg forakt for personen. 

Dette💜💜💜

Skrevet
Optatium skrev (25 minutter siden):

En forakt full av empati?

Skrevet

Veldig tolmodig med barn,flink til å snakke med andre barn enn sine egne og flink til å finne på kreative ting med barn. Jeg er dessverre motsatt.

Anonymkode: a7714...ba3

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

En forakt full av empati?

Nei, det er det det ikke er. 

Alle som har empati, klarer å se hvorfor andre ikke har det.

Såh...

...jeg tror jeg sier: intelligens. Det kommer frem her at det er mer viktig enn empati. 

Anonymkode: ca098...267

Skrevet

Raushet. Men veldig vanskelig å velge én egenskap 😅

Skrevet

Enig med hun over, når det gjelder menn, raushet. Selvstendighet når det gjelder kvinner.

Anonymkode: 0a4de...d89

Skrevet

Respekt for andre.

Anonymkode: 4748f...13e

Skrevet

At de ikke er mer opptatt av seg og sitt, enn andres.

Svært mange mennesker i dag kan jobbe i åresvis med deg og KUN prate om sitt, og aldri åpne opp for andre.

Anonymkode: 45c90...177

Skrevet

Raushet/snill- ikke raus som i en mann som kjøper mange ting til kjæresten, men som en person som har evne til å se/romme/gi plass til andre, selv om man er ulik. Ikke som er enig i alt men som allikevel kan møte andre på en varm om respektfullt måte.

Anonymkode: 7ef00...108

Skrevet

Sånn generelt: Evnen til å se hvert enkelt menneske. 

Anonymkode: fd4e4...9b6

Skrevet

Raushet og empati. De som snakker pent om andre. 

Anonymkode: fac40...9cf

Skrevet

Folk som kan glede seg over andre. At andre gjør det bra. Tåle at andre er " bedre" enn seg selv. 

(Jeg blir veldig sliten av folk som må fremheve seg selv, baksnakke og snakke stygt om andre for å fremstå bedre selv. Folk som er sjalu. 

Et nært familiemedlem har lagt meg for hat fordi jeg var i en stygg ulykke og fikk forsikringspenger, ble invalid, livet ødelagt, mistet venner, jobb, smerter 24/7 osv. Hun er missunnelig på min uføretrygd og synes det er fryktelig urettferdig at jeg får penger for å ikke jobbe. 🙄Hun er selv sykemeldt, men..) 

Empati står veldig høyt hos meg. 

Anonymkode: fac40...9cf

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

At de ikke er mer opptatt av seg og sitt, enn andres.

Svært mange mennesker i dag kan jobbe i åresvis med deg og KUN prate om sitt, og aldri åpne opp for andre.

Anonymkode: 45c90...177

Det er jammen meg en lite sjarmerende egenskap!

Skrevet

Arbeidssom, pliktoppfyllende, intelligent, morsom og empatisk.

Skrevet
HeiteH skrev (Akkurat nå):

Arbeidssom, pliktoppfyllende, intelligent, morsom og empatisk.

Klarte ikke velge. Om det er kollega velger jeg arbeidssom. Hater arbeidssky kollegaer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...