Gå til innhold

Plutselig smerte i korsryggen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg stod og pusset tennene og så plutselig kjente jeg bare et slags "pop" i korsryggen. Samtidig datt jeg litt sammen i beina og måtte holde meg oppreist ved å støtte meg på vasken. Det gjør vondt akkurat der jeg kjente det "poppet" og jeg sliter med å rette ut ryggen. Noen som har opplevd det samme? Satser på at det er bedre i morgen tidlig men ble litt nysgjerrig.

Anonymkode: 3aa3a...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kink kanskje? Er det veldig vondt?

Anonymkode: 7b72b...75b

Skrevet
8 hours ago, Anonym bruker said:

Kink kanskje? Er det veldig vondt?

Anonymkode: 7b72b...75b

Ikke veldig, har opplevd verre. Nå gjør det bare vondt når jeg beveger meg, ikke ellers.

Anonymkode: 3aa3a...0ce

Skrevet

Det høres ut som hvordan det føles å få en prolaps.

Anonymkode: e8582...bfd

Skrevet

Det kjennes som en boble sprekker, og blir økende vondt videre. Akkurat som om ryggen ikke klarer å holde overkroppen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Det kjennes som en boble sprekker, og blir økende vondt videre. Akkurat som om ryggen ikke klarer å holde overkroppen. 

Jeg fikk prolaps for mange år siden, jeg bar på en tung vannbøtte, plutselig gav ryggen og beina gav etter. Jeg falt i bakken og ryggen var vondt som rene helvete. Ble kjørt til legevakt og de påstod - og senere røntgen viste prolaps i korsryggen. Hvis dette ikke går over , så sjekk hos lege. Men man gjør ikke noe særlig med en prolaps, så sant det ikke blir invalidiserende. 

Anonymkode: 49da4...f57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...