Gå til innhold

Legge ut bevis på vold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg har lagt ut bilder av blåveiser og korrespondansen mellom eksen og henne på Facebook etter at han har banker henne så hun havnet på akutten. 

Hun har postet først hans unnskyldninger og så hatet når han skjønner hva hun har gjort. 

Jeg er virkelig i tvil om dette er greit? Han fortjener at alt får vite hvordan han er (fb viser en lykkelig familie som feirer 17 mai, reiser på tur osv), men eg er i tvil om lovligheten i det hun gjør. Kan hun få problemer med å oute han slik, med fullt navn og bilde? Idioten svarer henne også, så vi får full tilgang til hans åpne fb side. 

Bør jeg råde henne til å fjerne dette?

Anonymkode: 1e59c...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voldsmenn og voldskvinner fortjener offentlig gapestokk!! 

Anonymkode: 7112f...66a

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

En bekjent av meg har lagt ut bilder av blåveiser og korrespondansen mellom eksen og henne på Facebook etter at han har banker henne så hun havnet på akutten. 

Hun har postet først hans unnskyldninger og så hatet når han skjønner hva hun har gjort. 

Jeg er virkelig i tvil om dette er greit? Han fortjener at alt får vite hvordan han er (fb viser en lykkelig familie som feirer 17 mai, reiser på tur osv), men eg er i tvil om lovligheten i det hun gjør. Kan hun få problemer med å oute han slik, med fullt navn og bilde? Idioten svarer henne også, så vi får full tilgang til hans åpne fb side. 

Bør jeg råde henne til å fjerne dette?

Anonymkode: 1e59c...c11

Skulle tro vi kjente samme person, har også en godt voksen dame som legger ut bilder av seg selv oppbanket i ansiktet av ektemannen. Hun fjernet bildet etter at noen kommenterte, men skaden er på en måte allerede skjedd, for nå vet jo alle som har sett det, hva som foregår innenfor husets fire vegger..Synest det er en uting å ta sånn oppvask offentlig, dette burde de ordnet opp i, uten å brette det ut for hele verden.

Anonymkode: 5eaac...6e7

Skrevet

Hvis de har barn så synes jeg det er fælt for de at oppvasken tas foran øynene på alle. Håper hun i det minste har anmeldt han.

Anonymkode: b916d...db1

Skrevet

Jeg ville rådet henne til å fjerne det og heller anmelde ham.

Hun risikerer at han blir så provosert av det hun har gjort at han gjør henne noe enda verre. Han har allerede krysset grensen til vold, da er det ofte lettere å ty til grovere vold eller verre.

Hun bør kontakte politiet og anmelde ham!

Når hun gjør det hun nå gjør så ville jeg vært bekymret for hennes sikkerhet! Så få henne til å fjerne det!

Anonymkode: c9d36...cd3

Skrevet

Jeg tenker det er helt greit at folk rundt vet hva som skjer, egentlig. Hvis han ikke ønsket det ute i offentlighet kunne han latt være, som alle andre ordentlige folk. Makan til drittsekk. Håper hun anmeldeler også.

Anonymkode: d75ba...192

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...