Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Og hva fikk hun til jul? Trenger ideer. 😊 Anonymkode: 87965...927
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Min mor blir 60 år i år. Og får kalender av barnebarna og jeg strikker et temperaturteppe til henne, med temperaturer fra dagen hun ble født og et år frem i tid. Må kanskje finne på noe mer.... Men har ikke peiling akkurat nå. Anonymkode: ae1f5...fcd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Min mor blir 60 år i år. Og får kalender av barnebarna og jeg strikker et temperaturteppe til henne, med temperaturer fra dagen hun ble født og et år frem i tid. Må kanskje finne på noe mer.... Men har ikke peiling akkurat nå. Anonymkode: ae1f5...fcd Temperatur? Anonymkode: dec25...e83
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Temperatur? Anonymkode: dec25...e83 Et teppe som viser temperaturen kl.14 hver dag fra hun ble født til hun ble 1 år. Anonymkode: ae1f5...fcd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Et teppe som viser temperaturen kl.14 hver dag fra hun ble født til hun ble 1 år. Anonymkode: ae1f5...fcd Sikkert mye kjærlighet i et slikt håndarbeid, men jeg kan ikke fri meg for å lure på hva vitsen med det er? Kan det være kjekt med 365 forskjellige tall? Men til hi, min mor er over 80 år og fikk to bøker, Kari Traa ullundertøy og kjøkkenvekt til jul. Til bursdager får hun alt fra kakeboks med hjemmebakt kake oppi til skjerf, parfyme eller gode kremer. Anonymkode: e47ac...066
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Sikkert mye kjærlighet i et slikt håndarbeid, men jeg kan ikke fri meg for å lure på hva vitsen med det er? Kan det være kjekt med 365 forskjellige tall? Men til hi, min mor er over 80 år og fikk to bøker, Kari Traa ullundertøy og kjøkkenvekt til jul. Til bursdager får hun alt fra kakeboks med hjemmebakt kake oppi til skjerf, parfyme eller gode kremer. Anonymkode: e47ac...066 Det er teppe hun kan ha på hytta, feks over stolen sin eller noe. Åsså blir det litt mer personlig med temperaturene.... og jeg vet hun setter pris på håndarbeid 😊 Anonymkode: ae1f5...fcd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Mamma vil helst ikke få noen kjøpe gaver, men hun får gaver i ulike varianter. Jeg begynte å lage julekalender til mamma for mange år siden, så dette er igrunn julegaven hennes. Der er det håndlagede ting og ulike ting til hobbyprosjekter for henne. Ikke noen store og dyre gaver, men noe jeg vet hun bruker. I år fikk hun faktisk gavepapir og gavelapper som jeg fikk gratis i butikken også. De ble brukt for jeg dro kjensel på de under treet. Min søster har gitt henne strikka genser flere ganger. Jeg skulle egentlig gi henne en strikka jakke til jul, men fikk aldri fingeren ut og gjort den ferdig. Så satser på at den blir ferdig til bursdagen. Ungste barnet ga henne ett maleri hun hadde malt. Hun var ikke forberedt på å få håndlagede gaver fra barnebarna lengre, siden alle er tenåringer. Så det var det som gledet henne mest. Med mamma må vi bryne hjernen endel siden hun ikke ønsker seg ting vi kan kjøpe, men vi har ansiktskrem, garn og litt dilldall å safe med om vi ikke finner på noe annet. Det er egentlig litt gøy at hun har sagt så klart ifra at hun ikke vil ha kjøpe gaver, for da må vi alle engasjere oss litt og tenke. Anonymkode: 8a124...7c4
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Sikkert mye kjærlighet i et slikt håndarbeid, men jeg kan ikke fri meg for å lure på hva vitsen med det er? Kan det være kjekt med 365 forskjellige tall? Men til hi, min mor er over 80 år og fikk to bøker, Kari Traa ullundertøy og kjøkkenvekt til jul. Til bursdager får hun alt fra kakeboks med hjemmebakt kake oppi til skjerf, parfyme eller gode kremer. Anonymkode: e47ac...066 Det er jo ingen tall. Bare forskjellige farger... Anonymkode: 0acd6...c75
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Jeg kjøpte et skjerf og et sett fra Rituals 🙂 Anonymkode: 08e8e...10e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mamma vil helst ikke få noen kjøpe gaver, men hun får gaver i ulike varianter. Jeg begynte å lage julekalender til mamma for mange år siden, så dette er igrunn julegaven hennes. Der er det håndlagede ting og ulike ting til hobbyprosjekter for henne. Ikke noen store og dyre gaver, men noe jeg vet hun bruker. I år fikk hun faktisk gavepapir og gavelapper som jeg fikk gratis i butikken også. De ble brukt for jeg dro kjensel på de under treet. Min søster har gitt henne strikka genser flere ganger. Jeg skulle egentlig gi henne en strikka jakke til jul, men fikk aldri fingeren ut og gjort den ferdig. Så satser på at den blir ferdig til bursdagen. Ungste barnet ga henne ett maleri hun hadde malt. Hun var ikke forberedt på å få håndlagede gaver fra barnebarna lengre, siden alle er tenåringer. Så det var det som gledet henne mest. Med mamma må vi bryne hjernen endel siden hun ikke ønsker seg ting vi kan kjøpe, men vi har ansiktskrem, garn og litt dilldall å safe med om vi ikke finner på noe annet. Det er egentlig litt gøy at hun har sagt så klart ifra at hun ikke vil ha kjøpe gaver, for da må vi alle engasjere oss litt og tenke. Anonymkode: 8a124...7c4 Koselig med heimelaga gåver, men veldig glad for at ingen av mine forlangar at eg skal lage gavene, er jammen nok stress i kvardagen. Kan godt lage ting til folk, men det på eige initiativ helst 😊 Anonymkode: 4a190...21f
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #11 Skrevet 11. januar 2021 On 1/8/2021 at 7:27 PM, Anonym bruker said: Og hva fikk hun til jul? Trenger ideer. 😊 Anonymkode: 87965...927 min får 3000kr da hun fyller 60 år Anonymkode: 7fc0d...8b7
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #12 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 8.1.2021 den 19.27): Og hva fikk hun til jul? Trenger ideer. 😊 Anonymkode: 87965...927 Jeg lager album fra henne og mannens bilder - sist en langtur de var på. Hun setter pris på at det er lagt masse arbeid i det, og egentlig er det ikke så mye arbeid så lenge bildene er klare. Bare gå på Elitefoto, Fotoknudsen eller noe og skriver en hyggelig hilsen i boka da så klart. Anonymkode: 36007...e55
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #13 Skrevet 11. januar 2021 Ikke å anbefale, men min mor har fått smaken på en rev i ny og ne, så har gitt henne det... Anonymkode: 24eac...9f0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #14 Skrevet 11. januar 2021 Bøker, sportsutstyr, gitar, verktøy, en soppkurv jeg hadde laget, en kjole, ryggsekk. Anonymkode: 5a9c6...28a
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #15 Skrevet 11. januar 2021 Takk for tips alle sammen! 😊 Anonymkode: 87965...927
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #16 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 8.1.2021 den 23.32): Et teppe som viser temperaturen kl.14 hver dag fra hun ble født til hun ble 1 år. Anonymkode: ae1f5...fcd Det har jeg aldri hørt om før, men så koselig!! ❤️ Anonymkode: f54f8...b4d
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #17 Skrevet 11. januar 2021 Min har opp gjennom årene fått diverse litt dyrere adventskalender (Hun har bursdag i november), billetter på konserter og forestillinger, gavekort på kino, gavekort på restaurant, matkurver med forskjellig innhold Tja, det var det jeg kom på i farta Anonymkode: 26ef5...b9c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #18 Skrevet 11. januar 2021 Jeg og min søster sydde ĺuhkka til henne. Og så strikket vi lester og votter til henne. Tidligere har vi kjøpt en skinnfell med trykk. Piggsko. Ullundertøy. Rødvinsglass. Bøker. Opplevelser. Staver til å gå med i fjellet. Nattkjole. Anonymkode: 4b53a...9bd
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #19 Skrevet 11. januar 2021 Min har fått botox injeksjoner Anonymkode: 313f3...78c
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #20 Skrevet 11. januar 2021 Til jul/bursdag i fjor: Kari Traa ullgenser, jeans, t-shorte, pynt, vannglass x12. Anonymkode: be67d...93b
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #21 Skrevet 11. januar 2021 Pysjamas, anti-skli sokker, kaffekvern, bøker, genser. Anonymkode: 8085f...68a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2021 #22 Skrevet 12. januar 2021 Da hun ble 50 fikk hun et strikkesett i bambus. Masse strikkepinner og oppbevaring til dem. Anonymkode: 974ff...c81
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2021 #23 Skrevet 12. januar 2021 Mamma lager alltid vafler til barnebarna, så et år fikk hun dette. Mange år siden nå, men jeg tror aldri hun har tatt det av https://www.gullsmedaabo.no/vare/vaffelhjerte-smykke/ Anonymkode: 974ff...c81
Mamma-til-3-jenter Skrevet 14. januar 2021 #24 Skrevet 14. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 12.1.2021 den 8.48): Mamma lager alltid vafler til barnebarna, så et år fikk hun dette. Mange år siden nå, men jeg tror aldri hun har tatt det av https://www.gullsmedaabo.no/vare/vaffelhjerte-smykke/ Anonymkode: 974ff...c81 Så fint!! ❤️
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2021 #25 Skrevet 14. januar 2021 Hun har bursdag nå i januar så hun får en kalender med bilde av barnebarn og i tillegg tar vi henne med ut og spiser middag. Til jul fikk hun en kaffelikør, en norskprodusert en i en ganske fin flaske ( husker ikke hva den heter ), hjemmelaget brente mandler, marsipan og div annet hjemmelaget spiselig. ( akkurat det hun ønsker seg ) Anonymkode: c9046...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå