Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Noen som vet? Har en sønn som skal testes, og tenker det kan være greit å forberede han på hva som venter😅 Brukes det pinne i hals/nese også på hurtigtestene? Anonymkode: 80a7e...fcd
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Samme som den vanlige ja Anonymkode: 1f13f...075
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Takk for svar😊 Var det jeg fryktet... 😅 Anonymkode: 80a7e...fcd
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Samme som den vanlige ja, pinne i hals og nese. Jeg måtte også ta den to ganger på rad, både til hurtigtest og vanlig. De sa at alle med symptomer må ta en vanlig også for sikkerhetsskyld. Greit å vite. Jeg er gravid og var veldig kvalm, greide meg akkurat på den første, men holdt på å spy da de kom med pinne nr 2 ned i halsen! Anonymkode: 55154...1b0
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Samme som den vanlige ja, pinne i hals og nese. Jeg måtte også ta den to ganger på rad, både til hurtigtest og vanlig. De sa at alle med symptomer må ta en vanlig også for sikkerhetsskyld. Greit å vite. Jeg er gravid og var veldig kvalm, greide meg akkurat på den første, men holdt på å spy da de kom med pinne nr 2 ned i halsen! Anonymkode: 55154...1b0 Hva er da vitsen med å ta hurtigtest tro Anonymkode: 7f527...fdf
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hva er da vitsen med å ta hurtigtest tro Anonymkode: 7f527...fdf Det går fortere? Positiv test må bekreftes med PCR Anonymkode: 1f13f...075
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Takk for svar😊 Var det jeg fryktet... 😅 Anonymkode: 80a7e...fcd Her jeg bor er det sånn at alle barn under 12 år kun tar den i halsen,så er litt ulikt hvilke regler de forskjellige stedene har. Anonymkode: a21b5...64b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #9 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Hva er da vitsen med å ta hurtigtest tro Anonymkode: 7f527...fdf For min del var det for å få raskt svar, fordi jeg skulle reise på juleferie den dagen Det var dyrt, kostet 950 kr (privat), så hadde selvsagt ventet på vanlig test ellers 👍 Anonymkode: 55154...1b0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #10 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Det går fortere? Positiv test må bekreftes med PCR Anonymkode: 1f13f...075 Men hvis man uansett må bekrefte resultatet med en vanlig test om man har symptomer, så går det jo ikke fortere? Anonymkode: 7f527...fdf
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #11 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Men hvis man uansett må bekrefte resultatet med en vanlig test om man har symptomer, så går det jo ikke fortere? Anonymkode: 7f527...fdf De er jo veldig sikre, så i mitt tilfelle så valgte jeg å stole på hurtigtesten og dro på ferie (skulle ikke reise kollektivt, og bare møte to personer utenfor husstanden som ikke var det minste bekymret). Men de tar en til for sikkerhetsskyld fordi hurtigtesten ikke er like sikker som den vanlige. Men jeg fikk beskjed om at det var lite sannsynlig at den vanlige ble positiv når hurtigtesten var negativ. Anonymkode: 55154...1b0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #12 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): De er jo veldig sikre, så i mitt tilfelle så valgte jeg å stole på hurtigtesten og dro på ferie (skulle ikke reise kollektivt, og bare møte to personer utenfor husstanden som ikke var det minste bekymret). Men de tar en til for sikkerhetsskyld fordi hurtigtesten ikke er like sikker som den vanlige. Men jeg fikk beskjed om at det var lite sannsynlig at den vanlige ble positiv når hurtigtesten var negativ. Anonymkode: 55154...1b0 Men kommer jo an på hva man trenger resultatet til ja. Har forstått at hurtigtest foreløpig ikke er godkjent for å komme inn landet, feks. Anonymkode: 55154...1b0
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #13 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 8.1.2021 den 16.42): Takk for svar😊 Var det jeg fryktet... 😅 Anonymkode: 80a7e...fcd Den i nesa er ikke noe verre emn den i halsen. Helker tvert imot. Jeg har tatt begge og ved valg hadde jeg hellet tatt i nesa enn i halsen neste gang. Men det viktigste av alt er den som tar den, noen er flinkere enn andre og regner med at de ikke setter nybegynnere på barn. Anonymkode: 2919e...cf5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2021 #14 Skrevet 10. januar 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Men hvis man uansett må bekrefte resultatet med en vanlig test om man har symptomer, så går det jo ikke fortere? Anonymkode: 7f527...fdf Bare positivt resultat som må bekreftes. De hurtigtestene som ikke bruker pcr er ganske usikre. Anonymkode: 1f13f...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå