Gå til innhold

Til dere som har vært sykemeldt pga depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sykemeldt? 

Anonymkode: 13b6a...2ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig deprimert pga sykdom. Var da sykemeldt i åtte uker. Det var pga sykdommen som gjorde livet så vanskelig at jeg så mørkt på livet. Etter vi fikk kontroll på sykdommen så gikk depresjonen veldig raskt over. Vet ikke hvorfor du er deprimert da. 

Anonymkode: d5660...b5b

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Jeg var veldig deprimert pga sykdom. Var da sykemeldt i åtte uker. Det var pga sykdommen som gjorde livet så vanskelig at jeg så mørkt på livet. Etter vi fikk kontroll på sykdommen så gikk depresjonen veldig raskt over. Vet ikke hvorfor du er deprimert da. 

Anonymkode: d5660...b5b

Har mange av symtomene. Sover lite, har lite matlyst. Ting butter imot på jobben, håper bare det er en fase. Har ingenting med korona å gjøre, det er det eneste jeg er sikker på. 

Skrevet

"Møtte veggen " som det så fint heter og ble deprimert. Var fullt sykmeldt i 4 uker. 50 % i kanskje fire nye tror jeg. Å gå tilbake på jobb var så tøft og ingenting hadde endret seg så jeg skiftet jobb ca et år etter. Har fått tilbake depressive symptomer nå, og må nå få hjelp (ikke sykmelding).

Anonymkode: f2fc9...de1

Skrevet

100% sykmeldt i litt over 4 mnd, deretter 50%. Gikk videre til aap og 50% ufør. 

Anonymkode: e8335...740

Skrevet

100% sykmeldt i 6 mnd, 50% i 3 mnd, 20% i 3 mnd, 0% i 14 mnd, 100% i to år

Anonymkode: b2e78...e49

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hvor lenge har dere vært sykemeldt? 

Tilsammen 10 mnd  (mellom 30-100%) av 22 år i arbeidslivet

Anonymkode: f2192...d37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...