Gå til innhold

Oppbevaring av menn's smykker

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har jo litt slik de også. Hvordan oppbevares de når de ikke er i bruk?

Anonymkode: 71111...6fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en boks i nattbordskuffen. Er bare noen mansjettknapper og en slipsnål.

Anonymkode: 67144...cfc

Skrevet

Ikke genitivsapostrof på norsk. Menns smykker. Men’s jewelry. 

Anonymkode: 0d2be...86b

Skrevet

Slipsnålen og mansjettknappene ligger i mitt smykkeskrin. 

Mer smykker enn det vil aldri en mann for meg ha. 

Anonymkode: bf367...984

Skrevet

Mansjettknappene ligger i mitt smykkeskrin. Menn med smykker er det mest usexy jeg kan tenke meg.

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Ikke genitivsapostrof på norsk. Menns smykker. Men’s jewelry. 

Kanskje menn med smykker (og kvinner som liker menn med smykker) foretrekker å skrive det sånn for viss internasjonal schwung?

Skrevet
HeiteH skrev (2 timer siden):

Kanskje menn med smykker (og kvinner som liker menn med smykker) foretrekker å skrive det sånn for viss internasjonal schwung?

Mulig, men jeg grøsser på ryggen av det. 
Av en eller annen grunn blir denne ganske spesielle feilen mer og mer utbredt.
Ungdommen nutildag`s!

Skrevet (endret)

Det har eg faktisk ikkje peiling på, kunne ikkje falle meg inn å bruke energi på kor han oppbevarar smykkene sine.

Edit: Eg innser at eg faktisk veit det. Eg veit at bunadssølvet ligg i ein boks han fekk til konfirmasjonen, for eg har stappa mitt sølv i samme boksen. Og at gifteringen ligg i skapet på badet. Der ligg også min ring.

Endret av ☆☆☆
Skrevet

Bunadsølvet ligger i plastposer sammen med bunadskjorta og alt det andre. Mansjettknappene og slipsnålene i et skrin i nattbordskuffen. Ene sønnen liker halskjeder og de henger på en knagg når de ikke er i bruk.  

Skrevet (endret)

Vi har begges smykker i en safe. Han har flere forskjellige mansjettknapper, ringer, halskjeder og flere klokker. Bruker dog kun klokker og giftering. 

Endret av mamma til adhd gutt<3
Skrevet (endret)

Jeg har innsats i klesskapet til sånt, der er det også plass til hans.

Før det hadde vi en sånn høy smal malm-kommode fra ikea som har lokk og speil i øverste. Den savner jeg litt, når jeg tenker meg om.

Om vi skal reise låner han plass i mitt etui til mansjettknappene, reiser han uten meg bruker han nok bare toalettmappe. Bunadsølvet har han i sin egen boks, en sånn rosemalt sak med navn på.

Han har giftering som ikke er i bruk, mansjettknapper, og bunadsølvet. 

Endret av amandine
Skrevet
HeiteH skrev (8 timer siden):

He he

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden):

Vi har begges smykker i en safe. Han har flere forskjellige mansjettknapper, ringer, halskjeder og flere klokker. Bruker dog kun klokker og giftering. 

Selvsagt 🤣🤣🤣

Anonymkode: cace7...62e

Skrevet
gale damen skrev (5 timer siden):

Mulig, men jeg grøsser på ryggen av det. 
Av en eller annen grunn blir denne ganske spesielle feilen mer og mer utbredt.
Ungdommen nutildag`s!

😀 

Enig! Litt rart også! De fleste feil som sniker seg inn er forenklinger som egentlig kanskje har livets rett selv om det blør i øynene/ørene i et tiår eller to underveis i implementeringen, mens den malplasserte apostrofen egentlig bare gjør det tungvint. Tsk tsk. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Selvsagt 🤣🤣🤣

Hva ler du av? Har selvsagt ikke safen kun for smykker men vi har verdipapirer, skjøtet på huset, vigselsattest, og barnas viktige papirer. Kopi av et testamente har vi også. Safen er brannsikkert. Pleier legge passene våre der også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Selvsagt 🤣🤣🤣

Er det latterlig? Vi har også safe i huset hvor vi oppbevarer verdier.

Anonymkode: 19957...2a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selvsagt 🤣🤣🤣

Jeg slutter meg til de undrende. Vi har også en safe (som dobler som våpenskap) for oppbevaring av det som er av den sorten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...