Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 De har jo litt slik de også. Hvordan oppbevares de når de ikke er i bruk? Anonymkode: 71111...6fd
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 I en boks i nattbordskuffen. Er bare noen mansjettknapper og en slipsnål. Anonymkode: 67144...cfc
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Ikke genitivsapostrof på norsk. Menns smykker. Men’s jewelry. Anonymkode: 0d2be...86b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Slipsnålen og mansjettknappene ligger i mitt smykkeskrin. Mer smykker enn det vil aldri en mann for meg ha. Anonymkode: bf367...984
HeiteH Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Mansjettknappene ligger i mitt smykkeskrin. Menn med smykker er det mest usexy jeg kan tenke meg.
HeiteH Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Ikke genitivsapostrof på norsk. Menns smykker. Men’s jewelry. Anonymkode: 0d2be...86b Kanskje menn med smykker (og kvinner som liker menn med smykker) foretrekker å skrive det sånn for viss internasjonal schwung?
gale damen Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 HeiteH skrev (2 timer siden): Kanskje menn med smykker (og kvinner som liker menn med smykker) foretrekker å skrive det sånn for viss internasjonal schwung? Mulig, men jeg grøsser på ryggen av det. Av en eller annen grunn blir denne ganske spesielle feilen mer og mer utbredt. Ungdommen nutildag`s!
☆☆☆ Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Det har eg faktisk ikkje peiling på, kunne ikkje falle meg inn å bruke energi på kor han oppbevarar smykkene sine. Edit: Eg innser at eg faktisk veit det. Eg veit at bunadssølvet ligg i ein boks han fekk til konfirmasjonen, for eg har stappa mitt sølv i samme boksen. Og at gifteringen ligg i skapet på badet. Der ligg også min ring. Endret 8. januar 2021 av ☆☆☆
Himmel og hav Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 Bunadsølvet ligger i plastposer sammen med bunadskjorta og alt det andre. Mansjettknappene og slipsnålene i et skrin i nattbordskuffen. Ene sønnen liker halskjeder og de henger på en knagg når de ikke er i bruk.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Vi har begges smykker i en safe. Han har flere forskjellige mansjettknapper, ringer, halskjeder og flere klokker. Bruker dog kun klokker og giftering. Endret 8. januar 2021 av mamma til adhd gutt<3
amandine Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Jeg har innsats i klesskapet til sånt, der er det også plass til hans. Før det hadde vi en sånn høy smal malm-kommode fra ikea som har lokk og speil i øverste. Den savner jeg litt, når jeg tenker meg om. Om vi skal reise låner han plass i mitt etui til mansjettknappene, reiser han uten meg bruker han nok bare toalettmappe. Bunadsølvet har han i sin egen boks, en sånn rosemalt sak med navn på. Han har giftering som ikke er i bruk, mansjettknapper, og bunadsølvet. Endret 8. januar 2021 av amandine
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #12 Skrevet 8. januar 2021 HeiteH skrev (8 timer siden): Kanskje menn med smykker (og kvinner som liker menn med smykker) foretrekker å skrive det sånn for viss internasjonal schwung? He he Anonymkode: 0d2be...86b
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #13 Skrevet 8. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (3 timer siden): Vi har begges smykker i en safe. Han har flere forskjellige mansjettknapper, ringer, halskjeder og flere klokker. Bruker dog kun klokker og giftering. Selvsagt 🤣🤣🤣 Anonymkode: cace7...62e
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Skrevet 8. januar 2021 gale damen skrev (5 timer siden): Mulig, men jeg grøsser på ryggen av det. Av en eller annen grunn blir denne ganske spesielle feilen mer og mer utbredt. Ungdommen nutildag`s! 😀 Enig! Litt rart også! De fleste feil som sniker seg inn er forenklinger som egentlig kanskje har livets rett selv om det blør i øynene/ørene i et tiår eller to underveis i implementeringen, mens den malplasserte apostrofen egentlig bare gjør det tungvint. Tsk tsk. Anonymkode: 0d2be...86b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 8. januar 2021 #15 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt 🤣🤣🤣 Anonymkode: cace7...62e Hva ler du av? Har selvsagt ikke safen kun for smykker men vi har verdipapirer, skjøtet på huset, vigselsattest, og barnas viktige papirer. Kopi av et testamente har vi også. Safen er brannsikkert. Pleier legge passene våre der også.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2021 #16 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Selvsagt 🤣🤣🤣 Anonymkode: cace7...62e Er det latterlig? Vi har også safe i huset hvor vi oppbevarer verdier. Anonymkode: 19957...2a8
gale damen Skrevet 8. januar 2021 #17 Skrevet 8. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Selvsagt 🤣🤣🤣 Anonymkode: cace7...62e Jeg slutter meg til de undrende. Vi har også en safe (som dobler som våpenskap) for oppbevaring av det som er av den sorten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå