GĂ„ til innhold

Giftering💍

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss og har ikke skaffet oss ringer enda.Vi er litt usikre pÄ hvilke vi vil ha.
Er det mest vanlig med gullring?Skal ringene vÄre vÊre like?

Sikkert dumme spm. men jeg har ikke vĂŠrt forlovet fĂžr.

Anonymkode: b3716...667

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SpÞrsmÄlene dere heller bÞr stille er:

Hvordan Þnsker vi at gifteringene vÄre skal se ut? Skal vi ha helt like ringer? Hvilket metall Þnsker vi i ringene? Hva liker vi? Hva er riktig for oss? Hva blir vi mest glad for Ä gÄ med? Hvilken type ring Þnsker vi Ä gÄ med daglig?

Glem hva som ev. er "in" eller "ut" eller "vanlig". Kjenn etter hva som er riktig for dere - og gÄ for det :)

Noen velger Ä bruke forlovelsesringene som gifteringer ogsÄ, noen velger begge deler, noen velger at dama har bÄde forlovelses- og giftering og mannen bruker forlovelsesringen som giftering. Noen bruker gifteringene pÄ hÞyre hÄnd, andre pÄ venstre. Hva vil dere?

Gratulerer og lykke til :)

Anonymkode: da176...c2b

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

SpÞrsmÄlene dere heller bÞr stille er:

Hvordan Þnsker vi at gifteringene vÄre skal se ut? Skal vi ha helt like ringer? Hvilket metall Þnsker vi i ringene? Hva liker vi? Hva er riktig for oss? Hva blir vi mest glad for Ä gÄ med? Hvilken type ring Þnsker vi Ä gÄ med daglig?

Glem hva som ev. er "in" eller "ut" eller "vanlig". Kjenn etter hva som er riktig for dere - og gÄ for det :)

Noen velger Ä bruke forlovelsesringene som gifteringer ogsÄ, noen velger begge deler, noen velger at dama har bÄde forlovelses- og giftering og mannen bruker forlovelsesringen som giftering. Noen bruker gifteringene pÄ hÞyre hÄnd, andre pÄ venstre. Hva vil dere?

Gratulerer og lykke til :)

Tusen tusen takk for svarđŸ„°

Jeg har aldri brukt ringer tidligere sĂ„ jeg kan absolutt ingenting om dette🙈

Det finnes kanskje matchende ringer til ektepar hvor den ene er mer feminim?Jeg vet ikke?
Hva ligger slike ringer pÄ i pris?

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Tusen tusen takk for svarđŸ„°

Jeg har aldri brukt ringer tidligere sĂ„ jeg kan absolutt ingenting om dette🙈

Det finnes kanskje matchende ringer til ektepar hvor den ene er mer feminim?Jeg vet ikke?
Hva ligger slike ringer pÄ i pris?

Kan dere ikke ta dere en tur til en gullsmed og se litt, da? Det ville jo vÊre koselig. Om dere blir enige om bare Ä se fÞrst, sÄ kan dere snakke om det hjemme etterpÄ.

Prismessig sÄ kan dere komme unna med alt fra "billig" til millioner ;)

Jeg er singel nÄ og har ikke vÊrt gift. Jeg kunne egentlig Þnsket meg en enkel, men fin forlovelsesring med en liten sten i, og sÄ en helt enkel, glatt gullring til... om jeg hadde mann og skulle gifte meg, he-he ;) Samtidig sÄ er det egentlig ikke sÄ viktig, sÄ en enkel, glatt giftering ville holdt ogsÄ.

Et par jeg kjenner, der har ingen av dem ringer, ingen av dem kan bruke ringer i jobben og begge har hobbyer hvor det er best Ă„ ikke bruke.

Det viktigste er Ă„ finne ut hva du og din kjĂŠre Ăžnsker, og gjĂžre det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Kan dere ikke ta dere en tur til en gullsmed og se litt, da? Det ville jo vÊre koselig. Om dere blir enige om bare Ä se fÞrst, sÄ kan dere snakke om det hjemme etterpÄ.

Jeg er singel nÄ og har ikke vÊrt gift. Jeg kunne egentlig Þnsket meg en enkel, men fin forlovelsesring med en liten sten i, og sÄ en helt enkel, glatt gullring til... om jeg hadde mann og skulle gifte meg, he-he ;) Samtidig sÄ er det egentlig ikke sÄ viktig, sÄ en enkel, glatt giftering ville holdt ogsÄ.

Et par jeg kjenner, der har ingen av dem ringer, ingen av dem kan bruke ringer i jobben og begge har hobbyer hvor det er best Ă„ ikke bruke.

Enig! Det er kjempehyggelig Ä gÄ og kikke hos gullsmeden. 

Jeg har forÞvrig det du beskriver, en forlovelsesring med sten, og en giftering som har omtrent samme tykkelse og avrundethet til. Mannen min har kun giftering, og den er mye bredere enn min, sÄ den ligner ikke min i det hele tatt egentlig.

Anonymkode: cbc2a...8e7

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja, kanskje vi bare skal hoppe i det og dra Ă„ se hos en gullsmedđŸ„°

Jeg mÄ ha en enkel pga jobben min, ikke noe stener som «stÄr ut».
Kjenner jeg kommer til Ă„ fĂ„ det vanskelig med Ă„ ta en avgjĂžrelse da dette forhĂ„pentligvis er noe jeg skal ha pĂ„ fingeren resten av livet💍

Lykke til med Ă„ finne din «ring-vennÂ»đŸ„°Du virker som ei kjempehyggelig dame💝

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Ja, kanskje vi bare skal hoppe i det og dra Ă„ se hos en gullsmedđŸ„°

Jeg mÄ ha en enkel pga jobben min, ikke noe stener som «stÄr ut».
Kjenner jeg kommer til Ă„ fĂ„ det vanskelig med Ă„ ta en avgjĂžrelse da dette forhĂ„pentligvis er noe jeg skal ha pĂ„ fingeren resten av livet💍

Lykke til med Ă„ finne din «ring-vennÂ»đŸ„°Du virker som ei kjempehyggelig dame💝

Takk, sĂ„ koselig av deg :) Jeg hĂ„per ogsĂ„ at han dukker opp đŸ„°

Kjenn pĂ„ magefĂžlelsen nĂ„r dere ser pĂ„ ringene. Ikke hĂžr pĂ„ venninner eller andre med sterke meninger, det er bare hva du og din kjĂžre Ăžnsker som er viktig ❀

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Enig! Det er kjempehyggelig Ä gÄ og kikke hos gullsmeden. 

Jeg har forÞvrig det du beskriver, en forlovelsesring med sten, og en giftering som har omtrent samme tykkelse og avrundethet til. Mannen min har kun giftering, og den er mye bredere enn min, sÄ den ligner ikke min i det hele tatt egentlig.

Anonymkode: cbc2a...8e7

Vet ogsÄ om menn som har valgt samme lÞsning som din mann og som liker det. Noen har i samme stil som konas, andre helt annerledes, men oftest samme metall.

Akkurat en slik lĂžsning som du har med dine ringer kunne jeg tenkt meg. Kanskje han dukker opp i 2021 ;)

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...