Gå til innhold

Hvordan er dette mulig??? Netthandel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kikket på et produkt i en norsk netthandel hvor jeg aldri har handlet tidligere.

Klikket det til kassen for å få opp hvor mye porto som ville komme i tillegg.

Når jeg klikket på "handlekurv" så kom mitt navn og min adresse opp og med mitt telefonnummer med få tall og resten stjerner.

Hvordan får denne nettbutikken opp mitt navn og adresse når jeg aldri har handlet hos dem noen gang tidligere???

Anonymkode: ac580...9c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mailadressen min kom også opp, forresten.

Skrevet

Har sikkert klarna/after pay som betalingsmetode. Det kanskje du har brukt andre steder før?

Anonymkode: b9a55...a8f

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Har sikkert klarna/after pay som betalingsmetode. Det kanskje du har brukt andre steder før?

Anonymkode: b9a55...a8f

Jeg har brukt klarna én gang. Aldri brukt after pay, som jeg vet.

Handler veldig lite via nettet, men har aldri opplevd dette i butikker jeg aldri har handlet i tidligere.

Skrevet

Tipper nettbrettet/telefonen/PCen din har en sånn nøkkelringfunksjin som fyller inne slikt automatisk. Det gjør i alle fall min. 

Skrevet

De bruker sikkert googlefunksjonalitet. Den husker fra PC'n din, så hvis du har sagt husk kort/konto/adresse på et annet nettsted vil det komme opp via googlefunksjonalitet. Du kan vel få det bort ved å kjøre "clear cache" (husker ikke hva det er på norsk) på pc'n din.

Anonymkode: 8f9a7...730

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...