Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #1 Skrevet 7. januar 2021 Ser på kroppen sin og napper ut hår i tide og utide. Det er ganske irriterende... når vi spiser napper han på armene.. og etter en dusj napper han på overkroppen.. hvorfor? Burde jeg si det til han? Anonymkode: 8c78f...64f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #2 Skrevet 7. januar 2021 Han biter også negler så ofte han kan... Anonymkode: 8c78f...64f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #3 Skrevet 7. januar 2021 Hva skal du si? Han trenger jo ikke nappe hår mens dere spiser, men ellers må han jo få gjøre med kroppen sin som han vil? Anonymkode: c4bfc...ebc
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #4 Skrevet 7. januar 2021 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Hva skal du si? Han trenger jo ikke nappe hår mens dere spiser, men ellers må han jo få gjøre med kroppen sin som han vil? Anonymkode: c4bfc...ebc Ja. Men hvorfor gjør han det? Er det tvangshandlinger? Eller bare vanlig å gjøre det? Anonymkode: 8c78f...64f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #5 Skrevet 7. januar 2021 https://tidsskriftet.no/2018/06/klinisk-oversikt/trikotillomani Ikke veldig uvanlig. Mer vanlig hos de med autisme/Aspergers har jeg lest. Anonymkode: f6f66...e6f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #6 Skrevet 7. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ser på kroppen sin og napper ut hår i tide og utide. Det er ganske irriterende... når vi spiser napper han på armene.. og etter en dusj napper han på overkroppen.. hvorfor? Burde jeg si det til han? Anonymkode: 8c78f...64f Er han svært feminin? Skjønner at det irriterer deg. Kanskje du skal skaffe deg en ordentlig mann i steden for en paradise hotell gutt... Anonymkode: 3e6e7...a94
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #7 Skrevet 7. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er han svært feminin? Skjønner at det irriterer deg. Kanskje du skal skaffe deg en ordentlig mann i steden for en paradise hotell gutt... Anonymkode: 3e6e7...a94 Jeg er bare bekymret for han. Han er ikke feminin Anonymkode: 8c78f...64f
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #8 Skrevet 7. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): https://tidsskriftet.no/2018/06/klinisk-oversikt/trikotillomani Ikke veldig uvanlig. Mer vanlig hos de med autisme/Aspergers har jeg lest. Anonymkode: f6f66...e6f Takk for godt svar. Finnes et ord/diagnose for alt. Anonymkode: 8c78f...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå