Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #1 Skrevet 6. januar 2021 Så skuffet og lei meg egentlig, men prøver så godt jeg kan å ikke bry meg. Og ikke falle for fristelsen til å kontakte han. Blitt kjent på nettet på datingside. Hatt kontakt i flere år. Er vel blitt enig om at vi ikke vil det samme. Jeg ønsker forhold og han sexpartner. Selvom så har jeg likt å prate med han. Så savner det. Men når ikke han tar kontakt må jeg bare slippe det. Må bare få det ut. Hva ville dere gjort? Anonymkode: c4c7f...784
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Jeg ville ikke gjort noe. Helt greit å savne han, men du vil ikke "klenge" på en mann som så tydelig har uttrykt at han ikke vil ha deg. At han har stoppet shatten betyr jo at han ikke vil ha kontakt. Anonymkode: a8073...604
Mia_73 Skrevet 6. januar 2021 #3 Skrevet 6. januar 2021 Ingenting. Han ønsker sexpartner og har ikke gitt lyd fra seg på 2 måneder. Hva mer trenger du vite?
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Ja, klart signal så egentlig ingenting å lure på så bør fortsette stillhet her i fra å gå videre. Håper det går over snart. Anonymkode: c4c7f...784
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #5 Skrevet 6. januar 2021 Gjort? Slettet ham i all stillhet. Anonymkode: 7bed0...c8f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #6 Skrevet 6. januar 2021 Du burde være glad til, du vil ha han, han vil ikke ha deg. Han gjør deg en tjeneste, slutt å pin deg selv. Anonymkode: a28b5...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå